۱ بهمن ۱۳۹۱، ۸:۰۹

تلاش عزتی پاک در حوزه داستان مذهبی روی «موج فرشته»

تلاش عزتی پاک در حوزه داستان مذهبی روی «موج فرشته»

علی اصغر عزتی پاک از تالیف مجموعه داستان تازه‌ای از خود با عنوان «موج فرشته» در گونه ادبیات مذهبی برای نوجوانان خبر داد.

علی اصغر عزتی پاک در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این اثر، مجموعه داستانی است با گونه ادبیات مذهبی که 6 داستان کوتاه نوجوانانه را در برمی‌گیرد.

وی افزود: تالیف این مجموعه پس از نگارش یک داستان کوتاه با موضوع امام علی (ع) در سال منصوب به ایشان آغاز شد و پس از تالیف یک داستان مشابه به مناسبت روز عاشورا و یک داستان با موضوع امام زمان (عج) به این نتیجه رسیدم که این آثار می‌تواند در قالب یک مجموعه مستقل منتشر شود.

این نویسنده ادامه داد: سه داستان دیگر این مجموعه نیز همگی با موضوع اهل بیت (ع) و به طور کلی رفتار آنها با کودکان نوشته شده است. در واقع هر داستان از این مجموعه در قالب یک روایت داستانی کوتاه از یک حدیث منشاء می‌گیرد و گسترش می‌یابد.

این نویسنده از ارسال این اثر برای دریافت مجوز انتشار توسط موسسه فرهنگی شهرستان ادب خبر داد.

عزتی پاک همچنین این روزها در قالب طرح داستانی بازنویسی زندگی چهارده معصوم (ع) از سوی دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری در حال نگارش داستانی درباره زندگی امام محمد باقر (ع) است.

وی همچنین امسال رمان «آواز بلند» را از سوی موسسه فرهنگی شهرستان ادب و سال گذشته نیز رمان «باغ کیانوش» را در قالب مجموعه رمان نوجوان کانون منتشر کرده است.

کد خبر 1794681

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha