۱۶ بهمن ۱۳۹۱، ۱۶:۰۷

عزیزپور:

شکر احتکار شده در زنجان کشف شد

شکر احتکار شده در زنجان کشف شد

زنجان - خبرگزاری مهر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: محموله احتکار شده شکر در یکی از انبارهای کالا در ابهر کشف و فرد متخلف به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا عزیزپور ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر محتکر شکر را به ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت و عرضه شکرهای مکشوفه بین مردم و پرداخت مبلغی بیش از یکصد میلیون ریال به‌عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم و پرونده مزبور نیز به مرحله اجرا در آمد .
 
وی ادامه داد: در این انبار 25 تن شکر از سوی فرد متخلف احتکار شده بود تا در موقع مناسب با قیمت بالا به فروش برساند که با آگاهی دستگاه‌های ذی‌ربط موضوع در دستور کار قرار گرفت و کالای انبار شده کشف و ضبط شد.
 
عزیزپور بااشاره به اجرای طرح تشدید بازرسی بر بازار  افزود: در این انبار بیش از 70 تن انواع برنج احتکار شده بود که بازرسان گشت سیار با دقت نظر موفق به شناسایی و ضبط این محموله کنند.
 
وی ادامه داد: شعبه سیار اداره تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده در معیت کارشناسان اداره صنعت ، معدن و تجارت با انجام بازرسی از انبارهای عمده فروشان شرایط را برای احتکار کالا نامساعد می‌کنند.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین با اشاره به فعالیت دو اکیپ بازرسی برای رصد بازار در شهر زنجان، گفت: در هرکدام از شهرستان‌ها نیز یک گروه مشغول به فعالیت هستند و در شرایط حساس بازار با متخلفان به شدت برابر قانون برخورد می‌کنند.
 
عزیزپور افزود: قاچاقچی قطعات لباسشویی و رسیور ماهواره و قطعات متفرقه دیگر به موجب حکم قطعی شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان به ضبط کالاهای مکشوفه و مورد قاچاق به نفع دولت و پرداخت مبلغی بالغ بر دویست و هشتاد میلیون ریال به عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم گردید .
 
وی ادامه داد: به موجب حکم قطعی شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ، قاچاقچی انواع البسه خارجی ( کاپشن و شلوار لی ) به ضبط کالاهای مکشوفه و مورد قاچاق به نفع دولت و پرداخت مبلغ نود و چهار میلیون ریال به عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم شد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه نظارت بر بازار با همکاری مردم میسر می‌شود افزود: در شرایط که مردم با دقت نظر بر بازار موارد تخلف را در اسرع وقت گزارش دهند قطعا کسی به خود اجازه تخلف را نخواهد دارد و وضعیت آرامی نیز بر بازار حاکم خواهد شد.
کد خبر 1808613

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha