۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۳۲

میثم مروستی در کنسرت بادی "آرس نوا" می‌خواند

میثم مروستی در کنسرت بادی "آرس نوا" می‌خواند

کنسرت بادی "آرس نوا" به خوانندگی میثم مروستی و رهبری آرمین قیطاسی در تاریخ 10 و 11 اسفند ماه ساعت 21:30 در اریکه ایرانیان برگزار می‌شود.

میثم مروستی خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ با اعلام این خبر در توضیح جزئیات برگزاری اولین کنسرت خود به خبرنگار مهر، گفت: بخش عمده این کنسرت از قطعات باکلام تشکیل شده است که در کنار آنها قطعات بی‌کلام منتخب از موسیقی کلاسیک ایرانی و محلی نیز به اجرا گذاشته می‌شود.

این خواننده جوان درباره اعضای این گروه موسیقی گفت: اعضای اصلی این کنسرت متشکل از  14 نفر است که با همراهی گروه بادی " آرس نوا" اعضای گروه به 50 نفر می‌رسد.

مروستی درباره حال و هوای این اجرا گفت: فکر می‌کنم این اجرا نخستین کنسرت در حوزه موسیقی پاپ باشد که با توجه به قطعات انتخابی و تعدد اعضا و گروه‌ها بسیار متنوع به روی صحنه می‌رود.

این خواننده علت تنوع یاد شده در کنسرت پیش‌رو را قطعات این اجرا دانست و گفت: افزون بر قطعات پاپ که برگرفته از آلبوم "لحظه‌های بی‌هوا" هستند، یک قطعه بی‌کلام محلی خراسانی مربوط به تربت جام را که با حرکات موزون و طراحی خاصی همراه است برای مخاطبان به اجرا می‌گذاریم.

مروستی که در قطعه فولکلور یاد شده عود می‌نوازد در مورد دیگر قطعات غیر پاپی این کنسرت گفت: یک کار معروف قدیمی و همچنین قطعه‌ای به نام "شهر آشوب" که در گونه موسیقی ردیف – دستگاهی کشورمان و در دستگاه نوا اجرا می‌شود نیز از دیگر قطعات این کنسرت هستند. شهر آشوب نیز بی‌کلام بوده و برای سازهای الکترونیک تنظیم شده است.

آرمین قیطاسی سرپرست و رهبر گروه " آرس نوا " دارا دارایی نوازنده گیتار بیس و آرش مقدم نوازنده درامز از معروفترین چهره‌هایی هستند که میثم مروستی را در این کنسرت همراهی می‌کنند.

 

 

کد خبر 2004331

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha