۲۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۲۲

رجایی اعلام کرد:

مسابقات تعیین قهرمان لیگ دسته یک بسکتبال کشور در مازندران برگزار می شود

مسابقات تعیین قهرمان لیگ دسته یک بسکتبال کشور در مازندران برگزار می شود

بابل - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت بسکتبال مازندران، از میزبانی این استان برای برگزاری دیدارهای تعیین قهرمان این فصل دسته یک بسکتبال باشگاههای کشور از روز دوشنبه در شهرستان بابل خبر داد.

علی محمدرجایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در این مسابقات که در سالن ورزشی شهیدسجودی بابل برگزار می شود، تیم های کاله مازندران، تکماش قزوین و نیروی زمینی تهران دوره ای باهم رقابت خواهند کرد.

وی بیان داشت: تیم کاله مازندران در روز سه شنبه با تیم نیروی زمینی تهران و روز چهارشنبه نیز با تیم تکماش قزوین مسابقه خواهد داد.

رجایی ابراز امیدواری کرد: تیم کاله مازندران بتواند با استفاده از شرایط میزبانی و بازیکنان جوان خود جام قهرمانی مسابقات امسال لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور را در خانه نگه دارد

وی افزود: سه تیم شرکت کننده در این مسابقات پیش از این جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را کسب کردند و برای تعیین تیم اول تا سوم مسابقات امسال لیگ دسته یک در بابل به مصاف هم می روند.

دبیر هیئت بسکتبال مازندران اضافه کرد: در آغاز این رقابتها عصر دوشنبه و از ساعت 16 تیم های نیروی زمینی و تکماش قزوین به مصاف هم خواهند رفت.

بابل یکی از قطب های بسکتبال مازندران است.

کد خبر 2016081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha