۲۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۴۴

میری:

طرح ویژه برخورد با متخلفین اقتصادی در کرمان اجرا می شود

طرح ویژه برخورد با متخلفین اقتصادی در کرمان اجرا می شود

کرمان - خبرگزاری مهر: مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمان از اجرای طرح ویژه برخورد با متخلفین اقتصادی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان میری گفت: با هدف تسریع در پیگیری پرونده های متخلفین، طرح ویژه نظارتی و برخورد در ایام پایان سال انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در طرح ویژه نظارتی، برخورد با متخلفین صنفی و اقتصادی در دستور کار است که از 15 اسفند سال جاری تا 20 فروردین سال آینده انجام خواهد شد.

این مسئول بیان داشت: در این طرح روسای شعب تعزیرات همراه با بازرسان مربوطه از مجامع امور صنفی، بازرگانی و دیگر ادارات ذیربط بر امور نظارت داشته و با هر گونه تخلف و سوء استفاده با سرعت و دقت برخورد خواهند کرد.

وی یادآور شد: تعزیرات حکومتی تنها وظیفه رسیدگی، صدور و اجرای حکم را بر عهده دارد و تامین، توزیع و نظارت بر بازار خارج از حیطه کاری این سازمان است.

میری ادامه داد: کارهای مقدماتی مانند تامین، توزیع و نظارت بر عهده معاونت بازرسی سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت، اصناف و در ارتباط با تخلفات بهداشتی نیز این وظیفه بر عهده علوم پزشکی و مراکز بهداشتی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان اظهار داشت: در واقع وظیفه اصلی تعزیرات حکومتی رسیدگی به پرونده متخلفین، صدور رای و اجرای حکم متخلفین از قوانین و مقررات است که پیرو تشکیل پرونده توسط دستگاه های اجرائی و نظارتی انجام می پذیرد.
 

کد خبر 2016355

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha