۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۰۵

اخبار کوتاه ندسا/

اولین هواپیمای مسافربری در تنب بزرگ به زمین نشست

اولین هواپیمای مسافربری در تنب بزرگ به زمین نشست

تنب بزرگ - خبرگزاری مهر: با فرود اولین هواپیمای مسافربری نیروی هوایی سپاه در تنب بزرگ، کار ترابری هوایی به این جزیره آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرودگاه تنب بزرگ با استعداد فرود هواپیماهای مسافربری رسما کار خود را آغاز کرد و از این پس رزمندگان مستقر در تنب بزرگ برای تردد می توانند از ظرفیت پروازی ایجاد شده استفاده کنند.

این فرودگاه تا پیش از این فقط قابلیت فرود بالگردها و هواپیماهای سبک را داشت.

حجت الاسلام قرائتی: نعمت امنیت یکی از ارزشمندترین محصولات تلاش های خالصانه شما است

در راستای سلسله برنامه های معنوی و اخلاقی و دعوت از اساتید معارف و اخلاق اسلامی، رزمندگان نیروی دریایی سپاه مستقر در جزیره بوموسی میزبان حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور بودند.

حجت الاسلام قرائتی در اجتماع جمعی از کارکنان نیروی دریایی سپاه مستقر در جزیره بوموسی با اشاره به اهمیت نقش و حضور آنان اظهار داشت: حضور هوشمندانه و توأم با هوشیاری و بصیرت شما در صحنه دفاع از حریم کشور اسلامی، جهادی مقدس است. وی افزود: نعمت امنیت یکی از ارزشمندترین محصولات تلاش های خالصانه شما است و شما عزیزان در حفظ عزت اسلام و عبادت سایر اقشار مردم که از نعمت امنیت بهره می گیرند، سهیم و شریک هستید.

حجت الاسلام قرائتی بخش دیگر سخنان خود را به موضوع نماز و احترام به والدین اختصاص داد و گفت: بعد از توصیه به توحید در آیات مختلف، به نماز و احترام به والدین توصیه اکید شده است و این بیانگر اهمیت موضوع است در بخش دیگری از این برنامه رئیس ستاد اقامه نماز کشور به سئوالات گوناگون شرکت کنندگان پاسخ داد

توزیع بیش از 10 هزار بسته کالای عیدانه در مناطق محروم جنوب و جنوب شرق کشور توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نیروی دریایی سپاه در استانه سال نو بیش از 10 هزار بسته کالای عیدانه را در مناطق محروم جنوب و جنوب شرق کشور از قبیل(روستاهای چابهار- زاهدان- جنوب کرمان بشاگرد جسک میناب رودان خمیر لنگه کنگ پارسیان و بندرعباس ) توزیع کرد-

مسئول روابط عمومی نیروی دریایی سپاه گفت: در آستانه سال نو و با هدف کمک رسانی به مردم محروم در مناطق جنوب و جنوب شرق کشور بیش از ده هزار بسته کالای عیدانه را از طرف نیروی دریایی سپاه بین مردم محروم این منطقه توزیع شد.

وی ادامه داد رزمندگان نیروی دریایی سپاه با استقرار در روستاها و مناطق محروم ضمن توزیع بسته های کالای عیدانه خدمات درمانی و اورژانسی ارائه دادند و از مردم محروم این مناطق دلجویی کردند-

حجت الاسلام زنگی آبادی مسئول روابط عمومی نیروی دریایی سپاه گفت: در سال جاری چندین طرح بزرگ مردم یاری از قبیل خدمات بهداشتی درمانی سازندگی و توزیع بسته های کالا در مناطق محروم جنوب و جنوب شرق کشور توسط نیروی دریایی سپاه انجام شده است و ان شا الله در سال آینده این طرح با گستردگی بیشتری انجام خواهد شد.

کد خبر 2021921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha