۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶

احمدی‌نژاد و مشایی در پشت‌صحنه "رنج و سرمستی"/ عکس یادگاری با صدام

احمدی‌نژاد و مشایی در پشت‌صحنه "رنج و سرمستی"/ عکس یادگاری با صدام

محمود احمدي‌نژاد عصر دیروز به طور سرزده در محل فيلمبرداري پروژه سينمايي "رنج و سرمستي" حضور يافت و با عوامل اين فیلم از نزديك ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رييس جمهور در اين ديدار با تقدير از همه عوامل و بازيگران اين پروژه سينمايي و تجليل از تمامي تلاش‌گران عرصه فرهنگ و هنر، بر تهيه و توليد آثار خوب، ماندگار و اثرگذار در حوزه فيلم و سينما تاكيد کرد.

در اين ديدار جهانگير الماسي، كارگردان و محمد نشاط، تهيه كننده اين فيلم سينمايي در خصوص چگونگي مراحل توليد و ساخت اين مجموعه و نيز داستان و محتواي پروژه سينمايي "رنج و سرمستي" توضيحاتي را به رييس جمهور ارائه كردند.

اسفنديار رحيم مشايي ، سيدمحمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و شمقدري، معاون سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به همراه رييس جمهور در اين ديدار حضور داشتند.

داستان فيلم "رنج و سرمستي" که در يک گستره زماني سي ساله از قبل از جنگ تحميلي آغاز شده و تا زمان حال ادامه دارد، به نقش زنان و جوانان دردوران دفاع مقدس و تداوم اين نقش در پيشبرد علمي و فني کشور مي پردازد و فيلمبرداري آن در نقاط مختلفي در سراسر ايران انجام خواهد شد.

"رنج و سرمستي" روايت مشتركي از جنگ رژيم بعث با ايران و جنگ آمريكا با عراق است که مضمون آن راجع به صنايع پيشرفته كشورمان در عرصه هاي هوا و فضا است و قرار است در آن تلاش هاي مردم ايران براي پيشرفت كشور در خلال جنگ به نمايش درآيد.

محور قصه "رنج و سرمستي" که در حوزه سينماي دفاع مقدس تهيه و توليد مي شود، درباره خانمي است که در جنگ ايران و عراق اسير شده و به عراق رفته و پس از سال‌ها به ايران بازمي‌گردد و با ماجراهاي گوناگون روبرو مي‌شود.
 

کد خبر 2023451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha