۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۵۵

خرمدل عنوان کرد:

اعزام 2600 نفر به جزیره خارگ در طرح کاروان راهیان نور

اعزام 2600 نفر به جزیره خارگ در طرح کاروان راهیان نور

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: دو هزار و 600 نفر در طرح کاروان راهیان نور به جزیره خارگ اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید خرمدل صبح جمعه در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور به جزیره خارگ اظهار داشت: مقصد عمده این دوره از کاروان راهیان نور دریایی جزیره خارگ است که بازدید از نیروگاه اتمی و موزه شهید رئیس علی دلواری نیز در این دوره گنجانده شده است.

وی از حضور هفت استان کشور در بوشهر طی دوره راهیان نور دریایی خبر داد و اضافه کرد: برنامه‌ریزی لازم برای 18 دوره حضور اقشار مختلف بسیجیان در قالب راهیان نور دریایی نوروز در استان بوشهر صورت گرفته است.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر در ادامه بیان داشت: در هفته اول نوروز امسال شاهد اعزام بسیجیان در 13 دوره بوده‌ایم که با  توجه به این که گنجایش هر دوره کاروان راهیان نور دریایی 200 نفر است، دو هزار و 600 نفر اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: در جزیره خارگ که به عنوان نماد مقاومت در سطح کشور شناخته می‌شود، کاروان راهیان نور دریایی از نمایشگاه مقاومت خارگ در دوران دفاع مقدس، کشتی سوخته، شهدا گمنام، اسکله تی و مقبره امیر محمد حنفی بازدید به عمل می‌آورند.

سرهنگ خرمدل تصریح کرد: در هر مرحله تعداد دو کشتی اعزام می‌شوند که تاکنون 26 کشتی از مجموع 36 کشتی در نظر گرفته شده اعزام شده‌اند.

وی از منطقه دوم ندسا، سپاه خارگ، اسکله شهید محلاتی، شرکت نفت، بخشدار و شهردار خارگ به دلیل همکاری و هماهنگی‌های انجام شده در طول سفر کاروان راهیان نور دریایی به جزیره مقاومت خارگ قدردانی کرد.
 به همت سازمان بسیج مداحا سپاه امام صادق(ع) بوشهر 75 نفر مداحان بسیجی بوشهری در قالب راهیان نور دریایی برای بازدید از مناطق جزیره خارگ به این جزیره اعزام شدند.

این کاروان به مدت یک روز از یادمان شهدای گمنام، بیمارستان زیرزمینی، نمایشگاه دفاع مقدس و نمایشگاه دستاوردهای نیرو دریایی ارتش دیدن خواهند کرد. 20 نفر از منطقه دو دریایی سپاه، 50 نفر بسیجی از شهر دلوار 20 نفر از کارکنان سپاه شهرستان بوشهر و 80 نفر خواهر بوشهری تشکیل شده است.

همچنین به همت فرماندهي سپاه خاتم الانبياء شهرستان عسلويه بيش از 40 نفر از خانواده كاركنان اين سپاه در قالب كاروان زيارتي راهيان نور به مناطق عملياتي جنوب اعزام شده‌اند.

اين 40 نفر در قالب يك كاروان و توسط يك اتوبوس به مناطق عملياتي جنوب به مدت چهار روز از مناطق مختلف ديدن خواهند کرد. خانواده كاركنان سپاه خاتم الانبيای شهرستان عسلويه از يادمان‌هاي شهداي گمنام، شلمچه، هويزه، اروند كنار، طلائيه، دهلاويه، و نمايشگاه‌هاي مختلف دفاع مقدس ديدن مي‌کنند.

همچنین بیش از 80 نفر از بسیجیان استان اصفهان در قالب کاروان راهیان نور دریایی به جزیره خارگ اعزام شدند.

کد خبر 2023801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha