۲۹ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۱۳

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – هند؛

فرنگی‌کاران اوزان نخست حریفان خود را شناختند/ قرعه‌های امیدوارکننده!

فرنگی‌کاران اوزان نخست حریفان خود را شناختند/ قرعه‌های امیدوارکننده!

مراسم وزن کشی مدعیان اوزان 55، 60، 66 و 120 کیلوگرم رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی 2013 آسیا چهارشنبه شب در شهر دهلی نو پایتخت هند برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم وزن کشی روز نخست از رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا 2013 - دهلی‌نو، چهار نماینده ایران روی باسکول رفتند که در وزن 55 کیلوگرم محسن حاجی‌پور در دور نخست به مصاف حریفی از ویتنام می‌رود و در صورت پیروزی با برنده مبارزه کشتی گیران ژاپن و چین مسابقه می‌دهد. در این وزن هشت کشتی گیر حضور دارند.

در وزن 60 کیلوگرم که 11 کشتی گیر به روی باسکول رفتند، عبدالمحمد پاپی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف حریفی از چین تایپه می‌رود. در وزن 66 کیلوگرم هم مهدی زیدوند پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده مبارزه کشتی گیران ژاپن و قرقیزستان مسابقه می‌دهد. در این وزن 11 کشتی گیر حضور دارند.

همچنین در وزن 120 کیلوگرم که 11 کشتی گیر به روی باسکول رفتند، بشیر باباجان‌‌زاده در دور نخست به مصاف حریفی از هند می‌رود و در صورت پیروزی با برنده دیدار کشتی گیران اردن و عراق روبرو می‌شود.

نماینده کشورمان از ساعت 13 امروز پنجشنبه به وقت تهران در سالن ایندیرا گاندی شهر دهلی نو پایتخت هند به مصاف حریفان خود می‌روند.

کد خبر 2034991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha