۲۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۲۰

به مناسبت روز ارتش/

رژه نیروهای مسلح استان بوشهر در ساحل خلیج فارس برگزار شد

رژه نیروهای مسلح استان بوشهر در ساحل خلیج فارس برگزار شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: رژه نیروهای مسلح استان بوشهر به مناسبت روز ارتش و با حضور یگان‌های نظامی و انتظامی در ساحل خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رژه نیروهای مسلح استان بوشهر صبح پنجشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، معاون سیاسی امنیتی استاندار، نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بوشهر و فرماندهای نیروهای نظامی و امنیتی در کنار سواحل خلیج فارس برگزار شد.

ادای احترام مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی به شهدای ارتش اولین بخش از برنامه‌های امروز روز ارتش در بوشهر بود.

در این آئین امیرمحمدرضا عباسیان فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش جمهوری اسلامی متن پیام امیر سیاری فرماندهی نداجا به مناسبت روز ارتش را قرائت کرد.

همچنین رژه نیروهای مسلح به شکلی منظم برگزار شد و سپس بالگرد نیروی دریایی ارتش در آسمان و قایق‌های موتوری در دریا و ماشین‌آلات و تجهیزات نظامی و ادوات جنگی نیز در زمین به اجرای برنامه پرداختند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آئین ضمن تبریک روز ارتش، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی در سال‌های دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشت و تقدیم 48 هزار شهید در این دوران برگ زرینی در افتخارات ارتش است.

امیر دریادار محمدرضا عباسیان ادامه داد: ارتشیان سربازان ولایت و به عنوان خادمان ملت و اسلام ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا هستند و تا آخرین نفس از آرمان‌های امام راحل و شهدا محافظت و ماموریت‌های محوله از سوی رهبر معظم انقلاب را عملی می‌کنند.

وی با اشاره به حضور مقدرانه ارتش در آبراه‌های بین‌المللی و انجام ماموریت‌ها، تصریح کرد: حضور ارتش جمهوری اسلامی در آبراه‌های بین‌المللی و حفاظت از منافع جمهوری اسلامی باعث اقتدار هرچه بیشتر جمهوری اسلامی شده است.

کد خبر 2035120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha