۲۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۱۴

حجازی:

پیشرفت‌های شگرف ارتش در ابعاد آموزشی و علمی/ کشور به برکت ارتشی قدرتمند در اوج عزت و قدرت است

پیشرفت‌های شگرف ارتش در ابعاد آموزشی و علمی/ کشور به برکت ارتشی قدرتمند در اوج عزت و قدرت است

اهواز - خبرگزاری مهر: استاندار خوزستان گفت: ارتش در ابعاد آموزشی و علمی به پیشرفت های شگرفی دست یافته و از یک ارتش وابسته به نیروهای بیگانه در قبل از انقلاب به ارتشی خودکفا و صاحب ایده و سبک تبدیل شده است که به نوعی یک بازوی قدرتمند برای کشور به حساب می آید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جعفر حجازی صبح امروز در مراسم رژه ارتش در اهواز اظهار کرد: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران به موفقیتهای چشمگیری دست یافته است و بی شک مقتدرترین ارتش در کل منطقه به شمار می رود.

وی افزود: ارتش در ابعاد آموزشی و علمی نیز به پیشرفت های شگرفی دست یافته و از یک ارتش وابسته به نیروهای بیگانه در قبل از انقلاب به ارتشی خودکفا و صاحب ایده و سبک تبدیل شده است که به نوعی یک بازوی قدرتمند برای کشور به حساب می آید.

حجازی ادامه داد: امروز کشور به برکت چنین ارتش قدرتمندی در اوج عزت و قدرت است و از طرفی دیگر دشمن با دیدن این ابهت، دچار یاس و نا امیدی از ضربه زدن به کشور و دستاورهای بی نظیر آن شده است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در ابتدای انقلاب برخی با حیله و ترفندی پلید قصد داشتند ارتش جمهوری اسلامی ایران با منحل کنند ولی امام با درایت خاص خود نه تنها اجازه چنین کاری را نداد که با برنامه ریزی مناسب، ارتش را به جایگاهی مناسبی در کشور رساند.

حجازی ادامه داد: بعد از آن نیز که آیت الله خامنه ای، فرماندهی کل قوا را به دست گرفتند نیز با برنامه ریزی حساب شده و بازسازی تجهیزات ارتش که در جنگ هشت ساله تحمیلی به شدت آسیب دیده بود، جایگاه ارتش در معادلات منطقه ای و جهانی بازهم افزایش یافت.

وي ادامه داد: ارتش جمهوري اسلامي تنها در استان خوزستان با تقدیم چهار هزار و 500 شهيد و در کل کشور با تقدیم 48 هزار شهيد، عملکردی بی بدیل و بی نظیر در حفاظت از کیان و مرزهای کشور اسلامی از خود به نمایش گذاشت و امروز ارتش به برکت این همه شهید با اوج قله های افتخار رسیده است.
 

کد خبر 2035176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha