۳۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۴۷

رقابتهای کشتی قهرمانی آسیا - هند؛

علیزاده به یک قدمی طلا رسید/ حضور نعمت‌پور و گیل نیرنگ در نیمه نهایی

علیزاده به یک قدمی طلا رسید/ حضور نعمت‌پور و گیل نیرنگ در نیمه نهایی

مسابقات سه وزن دوم رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در هندوستان با صعود هادی علیزاده به دیدار فینال و راهی شدن دو نماینده دیگر ایران به مرحله نیمه نهایی ادامه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای سه وزن دوم این مسابقه‌ها (وزن‌های 74، 84 و 96 کیلوگرم)، بعدازظهر امروز (جمعه) در ورزشگاه ایندیرا گاندی شهر دهلی نو پایتخت هندوستان آغاز شد که در وزن 74 کیلوگرم، هادی علیزاده پورنیا در دور نخست استراحت کرد و با پیروزی در دور دوم مقابل یرپوف قزاقستانی در دو تایم با نتیجه 3 بر صفر راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی با برتری در این دیدار مقابل حریف خود فینالیست شد.

طالب نعمت‌پور در وزن 84 کیلوگرم، در دور نخست با سی پنگ از چین مسابقه داد که در دو وقت متوالی و با نتایج یک بر صفر و 4 بر صفر به پیروزی رسید و با برتری در دور دوم مقابل کیاس اسنوف از ترکمنستان در سه تایم با نتیجه 4 بر 2 راهی مرحله نیمه نهایی شد.

داوود گیل نیرنگ نیز در وزن 96 کیلوگرم در دور نخست مقابل نوری کاتسو سایکاوا از ژاپن قرار گرفت که وقت نخست را 2 بر صفر و وقت دوم را 4 بر یک با پیروزی به پایان برد و با پیروزی مقابل فاتح سوخروف از ازبکستان در سه تایم با نتیجه 6 بر 4  در دور دوم راهی مرحله نیمه نهایی این وزن شد.

این رقابتها امشب با مشخص شدن نفرات برتر اوزان 74، 84 و 96 کیلوگرم به پایان می رسد. روز گذشته نیز تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در چهار وزن دوم صاحب دو نشان نقره شد.

کد خبر 2035769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha