۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۳۰

سعداوی در گفتگو با مهر:

استقلال زیر توپ می‌زد/ از خداحافظی کریمی شوکه شدم

استقلال زیر توپ می‌زد/ از خداحافظی کریمی شوکه شدم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است استقلالی‌ها برابر این تیم دست و پا بسته بودند. او می‌گوید تیم استقلال در نیمه دوم زیر توپ می‌زد و قضاوت محسن ترکی هم در شکست فولاد بی تاثیر نبوده است.

نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شکست تیم فولاد خوزستان برابر استقلال اظهار داشت: استقلال در این بازی نسبت به مسابقات قبل محتاط‌ تر عمل کرد. آنها با ترکیبی که انتخاب کرده بودند، قصد داشتند بازی را کنترل و از ضد حملات استفاده کنند. البته بازیکنان ما هم بازی را با استرس شروع کردند.

وی به قضاوت محسن ترکی اشاره کرد و افزود: ترکی جزو داوران خوب ایران است ولی باید قبول کنیم او مدتی از شرایط مسابقات لیگ دور بوده است. شاید یکی از دلایلی که ترکی عجولانه سوت می‌زد، به خاطر دوری‌اش از فوتبال بود. او تا دقیقه 20 به سه بازیکن ما کارت زرد نشان داد و این موضوع هم در استرس بازیکنان بی تاثیر نبود.

مربی فولاد درباره عملکرد بازیکنان این تیم در نیمه دوم تاکید کرد: استقلال در نیمه دوم فقط در یک سوم دفاعی خودش جمع شده بود و زیر توپ می‌زد. آنها بازی را طوری دنبال می‌کردند که نتیجه را حفظ کنند. کاش حداقل استقلال یک گل درست و حسابی می‌زد تا دلمان نمی‌سوخت!

سعداوی تیم فولاد را شایسته حضور در لیگ قهرمانان آسیا دانست و تصریح کرد: تیمی که قهرمان ایران شده است و در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد، مقابل ما دست و پا بسته بود. بازیکنان فولاد تقریبا هر کاری می‌خواستند مقابل استقلال انجام دادند، جز اینکه توپ را وارد دروازه کنند.

وی درباره قهرمانی سپاهان در جام حذفی یادآور شد: ما به خاطر فولاد دوست داشتیم سپاهان قهرمان شود ولی این واقعیت است که یکسری آدم غیر فوتبالی، فوتبال ما را به آشفته بازار تبدیل کردند.

سعداوی در پایان در خصوص خداحافظی علی کریمی از فوتبال هم گفت: از این موضوع اطلاع نداشتم و الان آنرا از شما می‌شنوم. واقعا از خداحافظی علی شوکه شده‌ام. او می‌توانست حالا حالاها به فوتبال ما کمک کند. معلوم نیست رفتارهای غیر فوتبالی چطور بوده که یکی مثل کریمی هم تصمیم می‌گیرد از فوتبال جدا شود. آنقدر او را اذیت کردند که در نهایت تصمیم گرفت خداحافظی کند. به نظرم نباید به سادگی از کنار این مسئله گذشت.

تیم فوتبال استقلال تهران روز یکشنبه موفق شد تیم فولاد خوزستان را در اهواز با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد و به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یابد.

کد خبر 2048252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha