۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۰:۵۱

میرشاد ماجدی:

فولاد مردانه بازی کرد/ برای شایعه سازان متاسفم

فولاد مردانه بازی کرد/ برای شایعه سازان متاسفم

اهواز - خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تیم فولاد در این بازی مردانه جنگید و به هیچ بازی را شل نگرفته بود.

به گزارش خبرنگار مهر، میرشاد ماجدی که به همراه سایر بازیکنان استقلال بعد از کسب پیروزی در برابر فولاد خوزستان و کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در حال شادی کردن در ورزشگاه تختی اهواز بود، اظهار کرد: با این قهرمانی، بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه مزد یک سال تلاش بی وقفه برای این عنوان را به دست آوردد.

وی افزود: از این قهرمانی خوشحالم و به قول معروف خستگی این یک سال به تن ما نماند. از اینکه در استان خوزستان که محل رشادت رزمندگان ایران برای دفاع از خاک کشور به حساب می آید قهرمانی شدیم افتخار می کنم و این قهرمانی را به خانواده شهدا که با وجود از دست دادن عزیزانشان صبر فراوانی در تحمل این سختی ها داشته اند تقدیم می کنم.

ماجدی در خصوص اینکه گفته می شود فولاد این بازی را جدی نگرفته بود نیز گفت: برای شایعه سازان متاسفم که می گویند فولاد این بازی را جدی نگرفته بود شل بازی کرد. اتفاقا آنها در این بازی مردانه جنگیدند زیرا برای کسب سهمیه حضور در رقابت های آسیایی تلاش می کردند و انگیزه فراوانی برای کسب پیروزی در این دیدار داشتند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران تاکید کرد: در یک بازی زیبا در برابر تیمی قدرتمند پیروز شدیم و قهرمانی را به حق کسب کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، استقلال تهران عصر امروز یکشنبه با پیروزی یک بر صفر در برابر فولاد خوزستان، جشن قهرمانی خود در لیگ برتر باشگاه های کشور را در اهواز بر پا کرد.

کد خبر 2048013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha