۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۳۱

در پیام‌هایی جداگانه؛

فدراسیون فوتبال به استقلال و سپاهان تبریک گفت

فدراسیون فوتبال به استقلال و سپاهان تبریک گفت

فدراسیون فوتبال در پیام‌هایی جداگانه قهرمانی استقلال تهران در دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران و سپاهان اصفهان در مسابقات جام حذفی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فدراسیون فوتبال، سومین قهرمانی استقلال در تاریخ رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران را به کادر مدیریتی و فنی، بازیکنان و همه دست اندرکاران و هواداران باشگاه استقلال تهران تبریک گفت.

باشگاه استقلال تهران در حال حاضر در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و امید اول فوتبال باشگاهی ایران برای موفقیت در آسیاست. استقلال تهران در سال فشرده فوتبال ایران، با سعی، تلاش و كوشش بازيكنان به قهرمانی لیگ برتر رسيد و با درایت و تدبیر کادرفنی و مدیریتی و تلاش بازیکنان و دست اندرکاران توانست قهرمان لیگ برتر شود که بسیار ارزشمند است.

فدراسيون فوتبال ايران، اين موفقيت را به مديران، مربيان، بازيكنان و دست اندركاران و همه كسانی كه در اين قهرمانی سهم داشته‌اند، تبريك می‌گويد و برای استقلال در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا امسال و سال آینده آرزوی موفقیت می‌کند.

فدراسیون فوتبال همچنین در پیامی قهرمانی باشگاه سپاهان اصفهان را در جام حذفی باشگاه‌های کشور تبریک گفت. که در این پیام آمده است: " فدراسیون فوتبال قهرمانی باشگاه سپاهان که برای بار چهارم در تاریخ رقابتهای جام حذفی باشگاه‌های کشور رخ داد، را به کادر مدیریتی و فنی، بازیکنان و همه دست اندرکاران و هواداران این باشگاه تبریک می‌گوید و برای این باشگاه در ادامه راه فوتبال کشور آرزوی موفقیت دارد و امیدوار است این تیم در رقابتهای سال آینده لیگ قهرمانان آسیا، نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشد."

کد خبر 2048674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha