۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۳۵

احمدی مقدم:

برگزاری انتخابات در 67 هزار شعبه اخذ رای/ گام های اول انتخابات را به خوبی پشت سر گذاشتیم

برگزاری انتخابات در 67 هزار شعبه اخذ رای/ گام های اول انتخابات را به خوبی پشت سر گذاشتیم

اراک - خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از برگزاری انتخابات در 67 هزار شعبه اخذ رای خبر داد و گفت: گام های اول انتخابات اعم از ثبت نام نامزدها و تایید صلاحیت آنان را به خوبی پشت سر گذاشتیم و همه افراد نیز به قانون احترام گذاشتند.

به گزارش خبر گزاری مهر، سردار احمدی مقدم ظهر روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در حاشیه سفر یک روزه وی به استان مرکزی برگزار شد٬ گفت: نامزد همه سلایق و افراد جامعه در این صلاحیتهای احراز شده حضور دارند و افرادی که آمده اند دارای سوابق متعدد و چهره های آشنا با مردم و فعال در نظام هستند.

وی ادامه داد: انتخابات پیش رو به دلیل همزمانی انتخابات ریاست جمهوری٬ شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس خبرنگان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

سردار احمدی مقدم با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی بر مدار قانون حرکت می کند، اظهارداشت: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی آمادگی لازم را برای برقراری آرامش و امنیت و برگزاری انتخاباتی در چهار چوب قانون دارد و اگر کسی بخواهد از این مدار خارج شود ماموران بر اساس مقررات با او برخورد می کنند.

هم اکنون برقراری آرامش و امنیت آغاز شده

وی افزود: فعالیت نیروی انتظامی از هم اکنون برقراری آرامش و امنیت آغاز شده و علاوه بر حضور در شعبه های اخذ رای چند روز بعد از انتخابات نیز در راستای برقراری نظم و امنیت تلاش می کند.

سردار احمدی مقدم در ادامه ضمن تسلیت شهادت شهید مسعود حسنی در ساوه گفت: طبیعتا مواد مخدر مهمترین آسیب اجتماعی کشو است که بخش مهمی از جرایم ریشه در این مورد دارد.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی در مرکز کشور و راه عبور و مرور کشور است٬ ادامه داد: کنترل ترافیک در استان با احداث آزاد راه ها و بزرگ راه ها به شدت در حال توسعه است .

این مقام مسوول مهمترین اولویت ناجا را برخورد با اراذل و اوباش و مرز مواد مخدر دانست و گفت: مبارزه با ورود مواد مخدر٬ برقراری امنیت٬ جلوگیری از سرقت و جلوگیری از تخلفات راهنمایی و رانندگی از مطالبات مردم است که فرماندهی استان مرکزی متناسب با یان مطالبات باید تلاش کرده و پاسخگوی مردم باشد
 

کد خبر 2060622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha