۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۹

رفع مشکل مالی "دولت مخفی"

ساخت سریال "کیمیا" در 100 قسمت/ عمو پورنگ با رمضان می‌آید

ساخت سریال "کیمیا" در 100 قسمت/ عمو پورنگ با رمضان می‌آید

مدیر شبکه دو سیما از تولید سریال 100 قسمتی الف "کیمیا" در معاونت سیما به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی مازیار میری درباره خانواده طراز اسلامی خبر داد و اعلام کرد پخش برنامه عمو پورنگ از ماه رمضان سرگرفته می‌شود.

علی بخشی‌زاده مدیر شبکه دو سیما درباره این سریال به خبرنگار مهر گفت: اکنون نگارش "کیمیا" انجام می‌شود و تاکنون 40 قسمت از آن نوشته شده است. سعی می‌کنیم فاز اول سریال را به زودی راه اندازی کنیم. البته محمدرضا شفیعی که تهیه‌کنندگی "کیمیا" را برعهده دارد، در دوره‌ای بخشی از پیش تولید آن را انجام داد اما به بحث انقباض بودجه‌ای برخورد کردیم و کار ناتمام ماند.

تولید سریال الف 100 قسمتی درباره خانواده طراز اسلامی

وی افزود: اما به امید خدا به زودی با توجه به تأکید معاونت سیما که قرار بود در این سریال خانواده طراز اسلامی به نمایش دربیاید و با توجه به پشتیبانی او شاهد کلید خوردن سریال هستیم.

مدیر شبکه دو درباره زمان دقیق این اتفاق توضیح داد: این اتفاق به زودی حداقل برای فصل اول سریال رخ خواهد داد. در واقع این سریال حدود 100 قسمت است که 30 قسمت از آن در فاز اول قرار دارد. "کیمیا" درصدد به تصویر کشیدن زن ایرانی در مقاطع مختلف اجتماعی است و در آن شخصیت زن را در سه برهه زمانی فضای قبل از انقلاب، جنگ و پس از جنگ با مسایل پیرامونی خود به تصویر می‌کشد. کارگردانی آن را نیز جواد افشار برعهده خواهد داشت.

بخشی‌زاده تأکید کرد: بودجه این پروژه که جزو آثار الف به حساب می‌آید متمرکز در سیما است و در شبکه تأمین نمی‌شود.

تزریق بودجه به "دولت مخفی" از سوی معاونت سیما

وی همچنین در پاسخ به اینکه سرنوشت پروژه "دولت مخفی" به کارگردانی عبدالحسن برزیده که از 17 دی 91 متوقف شده چه می‌شود، تصریح کرد: پس از این انقباض بودجه‌ای به زودی سریال مجددا راه‌اندازی خواهد شد. صحبت‌هایی با دکتر دارابی داشتیم و با توجه به نگاه مناسب معاون سیما به زودی بودجه به سریال تزریق شده و ضبط کار مجددا از سر گرفته می‌شود.

پخش متوالی "خروس"، "اتاقی روی تپه" و "همه بچه‌های ما"

مدیر شبکه دو درباره سریال‌هایی که از این شبکه روی آنتن می‌رود نیز اظهار کرد: پس از اتمام پخش "خروس" به کارگردانی سعید آقاخانی در ماه مبارک رمضان، تا مهر ماه یک سریال خارجی پخش می‌کنیم و بعد از آن "اتاقی روی تپه" به تهیه‌کنندگی بهروز مفید روی آنتن می‌رود. بعد از آن نیز شاهد پخش "همه بچه‌های ما" به کارگردانی تاجبخش فنائیان خواهیم بود.

شاید نام سریال محرم "آب و خاک" باشد نه "سالار"

وی درباره سریال ویژه محرم این شبکه نیز اظهار کرد: این سریال توسط محمدعلی اسلامی تهیه می‌شود و هنوز با او درباره نامش به توافق نرسیده‌ایم. ممکن است نام آن به جای "سالار"، "آب و خاک" باشد و اکنون در مرحله نگارش قرار دارد.

بازگشت داریوش فرضیایی با "پورنگ در کتابخانه"

بخشی‌زاده همچنین از پخش سری جدید برنامه عمو پورنگ با نام "پورنگ در کتابخانه" به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده از اول ماه مبارک رمضان در شبکه دو خبر داد.

کد خبر 2084815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha