۲۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۳

صفایی بوشهری عنوان کرد:

تسهیلات مسکن مهر استان بوشهر به 30 میلیون تومان افزایش یافت

تسهیلات مسکن مهر استان بوشهر به 30 میلیون تومان افزایش یافت

بوشهر - خبرگزاری مهر: قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: تسهیلات مسکن مهر استان بوشهر به 30 میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا صفایی‌بوشهری صبح پنجشنبه در نشست شورای تامین مسکن استان بوشهر با اشاره به اهمیت بسیار بالای اجرای پروژه‌های مسکن مهر، اظهار داشت: ساخت این واحدهای مسکونی تاثیر بسیار زیادی در خانه‌دار شدن جوانان و افراد کم‌بضاعت شده است.

وی به پروژه‌های مسکن مهر در استان بوشهر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اقدامات بسیار خوبی در زمینه تامین مسکن مهر در استان بوشهر صورت گرفته است و تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر تاکنون افتتاح شد و دیگر پروژه‌ها نیز با سرعت خوبی در دست اجرا است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر در مسکن مهر در سطح کشور پیشتاز است و بیشترین میزان طرح‌های مسکن مهر به تناسب جمعیت در این استان انجام گرفته است.

وی بیان کرد: استفاده از امکانات و توانمندی‌های موجود در استان در راستای رشد و توسعه طرح‌های مسکن مهر باید مورد توجه باشد و از همه دستگاه‌ها به ویژه مدیران آب و برق و گاز انتظار داریم شبانه‌روزی پای کار باشند.

تسهیلات مسکن مهر استان بوشهر به 30 میلیون تومان افزایش یافت

صفایی بوشهری در ادامه خاطرنشان ساخت: مدیریت ارشد استان با همه توان از مسکن مهر در استان حمایت کرده و موجبات پیشرفت این طرح شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از افزایش تسهیلات مسکن مهر بوشهر به 30 میلیون تومان خبر داد و خاطرنشان کرد: با موافقت وزیر راه و شهرسازی این مسئله مهم محقق شده که گامی در بهبود وضعیت متقاضیان است.

صفایی تصریح کرد: بخشنامه‌ای نیز وزارت راه و شهرسازی داشته که مابه‌التفاوت و هزینه بالاسری برای مسکن مهر پیش‌بینی کرده و با این مسئله قیمت‌ها را ترمیم می‌کنیم و مشکلات پیمانکاران نیز رفع می‌شود.

پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه ۴۳۰ واحدی مسکن مهر خورموج

شهردار خورموج نیز در این نشست از پیشرفت 95 درصدی پروژه 430 واحدی مسکن مهر خورموج خبر داد و گفت: این پروژه بیشترین پیشرفت را دارد و به زودی آماده افتتاح  است.

حسین طاهری بیان کرد: پروژه 42 واحدی مسکن مهر خورموج نیز بیش از 95 درصد پیشرفت دارد، با اینکه پروژه 93 واحدی نیز 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: پروژه 48 واحدی مسکن مهر خورموج بیش از 76 درصد و پروژه 132 واحدی خیرین نیز 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اداره کل راه و شهرسازی برای اجرای این طرح‌ها زحمات زیادی کشیده است.

شهردار خورموج اظهار کرد: همه دستگاه‌ها و نهادها باید برای تکمیل طرح‌های مسکن مهر وارد عمل شوند و از همه امکانات موجود به نحو مطلوب بهره ببرند.

آمادگی شهرداری خورموج برای احداث فضای سبز در مسکن مهر

طاهری اظهار کرد: شهرداری خورموج در راستای اجرای طرح‌های مسکن مهر همه نمونه همکاری را با اداره کل راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های زیرساختی داشته است.

وی افزود: در زمینه احداث فضای سبز در مسکن مهر در مناطق مختلف خورموج آمادگی کامل داریم و امیدوار هستیم به اهداف و برنامه‌های مورد نظر برسیم.

شهردار خورموج تصریح کرد: در مورد صدور پایان کار برای واحدهای مسکن مهر در خورموج هیچ مشکلی وجود ندارد و بدون اخذ چک و سفته نیز آمادگی صدور پایان کار را داریم.

طاهری تصریح کرد: در بحث ایجاد فضاهای تجاری در مجتمع‌های مختلف مسکن مهر آمادگی کامل داریم و از همه توان و پتانسیل موجود بهره می‌بریم.

کد خبر 2099625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha