۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۴۷

حجت الاسلام خاکباز:

ثبت نام 36 امین دوره مسابقات قرآن کریم در لرستان انجام می شود

ثبت نام 36 امین دوره مسابقات قرآن کریم در لرستان انجام می شود

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از ثبت نام فعالان قرآنی در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در این استان خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی خاکباز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ثبت نام فعالان قرآنی استان لرستان در مرحله مقدماتی سی و ششمین دوره از مسابقات قرآن کریم از یکم مرداد ماه امسال آغاز می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود، عنوان کرد: متقاضیان می توانند در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال تحت عنوان شکوفه ها و بزرگسالان در این دوره از مسابقات بت نام کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان یادآور شد: ثبت نام از متقاضیان در رشته های مفاهیم تخصصی، حفظ یک جزء، 2.5 جزء، پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم، قرائت و ترتیل و تحقیق انجام می شود و مسابقات نیز در این رشته های برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام خاکباز ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این دوره از مسابقات قرآن کریم از اول مرداد ماه سالجاری با مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستانها و در مرکز استان به اداره اوقاف خرم آباد می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

کد خبر 2100101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha