۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱:۰۵

پس از نخستین شکست در آزادی؛

قلعه‌نویی دلایل باخت استقلال را اعلام کرد

قلعه‌نویی دلایل باخت استقلال را اعلام کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر سپاهان گفت: از روند حرکتی تیمم راضی هستم زیرا برابر تیمی مثل سپاهان یازده موقعیت گل داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. معتقدم در این بازی عدالت فوتبال اجرا نشد.

به گزارش خبرنگار مهر امیر قعله‌نویی که پس از شکست دو بر یک پنجشنبه شب تیمش مقابل سپاهان اصفهان با خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس حاضر در ورزشگاه آزادی سخن می‌گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: قبل از این که بخواهم در مورد مسائل فنی بازی صحبت کنم به هواداران خوب استقلال تبریک می‌گویم که با رفتار جوانمردانه از مجتبی جباری استقبال کردند.

وی در ارزیابی‌اش از شرایط بازی استقلال برابر سپاهان تاکید کرد: ما قبل از این که روی نیمکت بنشینیم، گل خوردیم اما بعد از تلاش کردیم و بر بازی حاکم شدیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم که نتوانیستیم از آن استفاده کنیم. در نیمه دوم تغییرهایی را در تاکتیک تیم ایجاد کردیم و زمانی که داشتیم حاکم بر بازی می‌شدیم، داور پنالتی به سود سپاهان گرفت. به اعتقاد رحمتی و صادقی توپ به پشت بدن بازیکن ما خورده بود و پنالتی نبود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: با این حال در دقایق پایانی بر تعداد مهاجمان‌مان افزودیم و موقعیت‌های زیادی را هم خلق کردیم. آنطور که آنالیزورهای ما گفتند، یازده موقعیت ایجاد کردیم که برای من امیدوار کننده است اما معتقدم عدالت فوتبال امروز ایجاد نشد چرا که ما باید این بازی را چهار بر دو می‌بردیم.

وی با تاکید بر این که تیمش با ترکیب دفاعی مقابل سپاهان به میدان نرفته بود، یادآور شد: ما برای این بازی مشکلاتی داشتیم که یکی از آنها خالی بودن نیمکت‌مان بود. ما فقط شش بازیکن روی نیمکت داشتیم که حتی به 7 نفر هم نرسیدیم با این حال 25 دقیقه آخر بازی مرا به آینده امیدوارتر کرد.

امیر قلعه‌نویی در ادامه خاطرنشان کرد: سپاهان موقعیت گل‌زنی زیادی نداشت و همانطور که دیدید رحمتی کم کارترین بازیکن زمین بود. با این حال اعتقاد دارم استقلال به ناعدالتی فوتبال باخت.

وی در مورد ارزیابی اش از عملکرد علیرضا فغانی داور این بازی خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم در مورد مسائل داوری قضاوت کنم اما باور دارم امروز روز خوب آقای فغانی نبود. ایشان باید دو پنالتی به سود استقلال و یک پنالتی به سود سپاهان می‌گرفت، ضمن اینکه پنالتی اعلام شده به سود سپاهان، پنالتی نبود. امیدوارم حسین عسگری که همیشه رک و راست اشتباهات داوری را گوشزد کرده، در مورد قضاوت فغانی نیز قضاوت کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه استقلال در بحث بازیسازی با خلاء مواجه است، تصریح کرد: این را می‌پذیرم که ما برای آینده باید مشکل بازیساز استقلال را حل کنیم اما تیموریان و نکونام در این بازی تلاش زیادی کردند، هرچند هنوز به شرایط ایده آل نرسیده‌اند و نیاز به زمان دارند که بتوانند بازیکنان تاثیرگذاری برای ما باشند.

وی  در پاسخ به این پرسش که چه زمانی صاحب استقلال ایده آل خواهیم بود، اظهار داشت: قطعا ما نیاز به زمان داریم تا بتوانیم شرایطمان را بهتر کنیم اما مطمئن باشید در لیگ قهرمانان آسیا خیلی بهتر کار خواهیم کرد. شرایط تیمی ما بهتر می شود ضمن اینکه بوران نیز می‌تواند در خط هافبک به ما کمک کند.

امیر قلعه‌نویی با بیان اینکه یکی از هدفگذاری های استقلال دفاع از عنوان قهرمانی لیگ برتر است، گفت: درست است که ما در دیدار برابر سپاهان باختیم اما مقصر همه اشتباهات داور نبود چرا که 80 درصد خود ما مقصر بودیم ولی اشتباهات داوری در این بازی تاثیرگذار بود که امیدواریم کمیته داوران به این مشکل رسیدگی کند.

دیدار تیم‌‎های فوتبال استقلال و سپاهان اصفهان در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر که پنجشنبه شب در ورزشگاه آزادی برگزار شد، در نهایت با پیروزی 2 بر یک تیم سپاهان اصفهان به پایان رسید.

کد خبر 2108183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha