۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۳۶

رحمانی در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

سلطانی فر برنامه‌های خود را برای مبارزه با مافیای ورزش اعلام کند

سلطانی فر برنامه‌های خود را برای مبارزه با مافیای ورزش اعلام کند

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با طرح این پرسش که سلطانی فر در مورد گرین کارتش توضیح دهد ، از وی خواست برنامه های خود را برای مبارزه با مافیای ورزش اعلام کند.

به گزارش خبرنگار مهر ، رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در صحن علنی مجلس گفت: همانطور که امام فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد. ما آرزوی توفیق داریم برای دولت جدید. در خصوص شخص آقای روحانی این را باید بگویم که در مجلس پنجم استان شدن قزوین رای نیاورد ایشان تدبیری را انجام دادند تا این مصوبه رای بیاورد.

وی با بیان این که مخالفت ما با وزیر ورزش و جوانان به معنای مخالفت با کل کابینه و برنامه های ایشان نیست ادامه داد: مسئله ورزش و جوانان به خاطر حساسیت دارای اهمیت زیادی است. مسئله ورزش یک مسئله کشوری و عام است و مسئله جوانان موضوع بسیار مهمی است.

رحمانی به چند نکته از فرمایشات امام و مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اما فرمودند ورزش برای سلامت زن و مرد بسیار مهم است. ورزش تکلیف اسلامی و الهی است و به همه توصیه می کنم ورزش کنند. همچنین حضرت آقا فرمودند امر به ورزش امر به معروف است یا در جای دیگر می فرمایند نماز کلید بهشت است و ورزش کلید سلامتی.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری فرمودند اگر در یک جمله از من بپرسید شما از جوانان چه می خواهید فرمودند تحصیل، تهذیب، ورزش ادامه داد: سلطانی فر یک چهره سیاسی با تجارب خوب است. من مطالعاتی در برنامه ایشان انجام دادم. مقوله ورزشی از عهده یک یا چند وزیر بر نمی آید بلکه آقای روحانی و بقیه وزرا به وزیر ورزش کمک کنند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس با بیان این که کجای دنیا بازیکنان رشته فوتبال ده برابر رشته های دیگر اعتبار دارند ادامه داد: با مسئله دو شغله ها که در مجلس تصویب شده چه کار خواهید کرد آقای سلطانی فر؟ برنامه شما برای مسئله سرانه ورزش که ما اختلاف فاحشی با نرم جهانی آن داریم چیست؟ برای وضعیت اماکن ورزشی مناطق محروم چه خواهید کرد؟

این نماینده مخالف وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: آیا توجه به ورزش به مراکز استان ها و نقاط مهم خواهد بود یا به شهرها و روستاهای کوچک ارتقاء خواهد یافت؟ ما در تاکستان یک استخر نداریم مسئله ورزش بانوان یک مسئله اساسی است. برای آن چه کار خواهید کرد؟ آیا توجهات باید برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باشد؟

رحمانی با بیان این که یکی از موضوعات مهم جوانان مسئله اشتغال و ازواج است ادامه داد: برای این مسئله چه برنامه ای را تدوین کرده اید؟ مسئله بیکاری جوانان را به چه شکلی حل می کنید؟ با مافیای ورزش چگونه مبارزه خواهید کرد؟

وی همچنین گفت: گفته می شود آقای سلطانی فر گرین کارت دارد همچنین تاکید کرده در انگلیس درس خوانده حالا امیدوارم که در این موارد پاسخ دهند و سپس ادامه داد: آیا ورزش را سیاسی می کنید یا ورزش روی پای خودش می ایستند.

کد خبر 2116324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha