۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۰۴

آیت الله ایمانی:

دهه کرامت از رهاوردهای انقلاب اسلامی است

دهه کرامت از رهاوردهای انقلاب اسلامی است

شیراز - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان فارس دهه کرامت را از رهاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه شیراز با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت یادآور شد: این دهه باعث پیوند بیشتر ما با امامت و ولایت می شود چراکه آغاز آن ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و پایان آن ولادت امام هشتم است.

امام جمعه شیراز ادامه داد: ششم ذیقعده تکریم حضرت احمدبن موسی(ع) است و من اعلام می کنم که همه مردم و مسئولین باید این روز را پاس بدارند و به آن توجهی ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حمله آمریکا و همپیمانان آن به سوریه باعث شکسته شدن کاخ شیشه ای آنها می شود، گفت: کاخ شیشه ای آمریکا که همان اسرائیل است با سنگ جوان فلسطینی شکسته می شود چه برسد به زمانی که هشت هزار نفر آماده جانفشانی برای دفاع از سوریه هستند.

آیت الله ایمانی ادامه داد: آمریکا و همپیمانان خود باید بدانند که اگر توانستند به افغانستان و عراق حمله کنند این دو کشور فاقد دولت بودند و از طرفی صدام در عراق یک جنازه سیاسی بود که البته آمریکا و همپیمانان در نبرد با این دو کشور نیز خسارت های زیادی را متحمل شدند.

وی تصریح کرد: سوریه دولت و ارتش دارد و علی رغم سه سال جنگ فرسایشی استشادیونی هستند که داوطلب شهادتند و باید توجه کنیم که سوریه کشوری رشید و با سابقه است.

امام جمعه شیراز یادآور شد: ممکن است که آمریکا و همپیمانان آن آغاز کننده جنگ باشند اما به طور حتم پایان این جنگ را نخواهند فهمید.

آیت الله ایمانی با بیان اینکه استکبار و استعمار جهانی در بازی با کلمات واژه ها را به سود خود معنا می کنند، گفت: دموکراسی، حقوق بشر، آزادی انسان، آزادی زنان و تروریسم از جمله واژه هایی است معنی آن را به نفع خودشان تغییر داده اند چراکه آنان کسانی که وحشیانه اقدام به آدم کشی می کنند را از لیست تروریست ها خارج می کنند و دیگران را جایگزین آنها قرار می دهند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی سازمان مجاهدین خلق را که به صدها ترور وحشیانه اعتراض کرده از لیست تروریست ها خارج کرده و حزب الله را که دفاع از استقلال را مدنظر قرار داده جایگزین می کند.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: آدم کشان حرفه ای سوریه را ارتش آزادی بخش می داند و در مقابل مدافعان استقلال و تمامیت ارضی را تروریست خطاب می کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت امام صادق(ع) برای مسلمانان و شیعیان گفت: امام صادق(ع) در فضا و عصری زندگی می کردند که شاخصه های خاص خود را داشت و این بزرگوار از آن استفاده مناسبی کردند.

آیت الله ایمانی تصریح کرد: سه نکته مهم در خصوص امام صادق(ع) قابل توجه است، اول اینکه جلوگیری از تحریف و انحراف دین به واسطه کسانی که برای خوشایند صاحبان زر و زور قصد فعالیت داشتند، دوم اینکه امام صادق(ع) پایه های مکتب تشیع را تثبیت کردند و دیگری شاگردان شایسته ای را تعلیم دادند که این افراد پایه گذار علوم اسلامی تا قرن دهم هجری شدند.

وی تاکید کرد: امام صادق(ع) حق عظیمی بر گردن بشریت دارد.

کد خبر 2125840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha