۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۰۷

اعلام جزئيات گروگانگيري توسط دادستان تهران/ امان نامه ای در كار نبود

اعلام جزئيات گروگانگيري توسط دادستان تهران/ امان نامه ای در كار نبود

معاون امنيتي دادستان تهران گفت: گزارش كامل گروگانگيري در شرکت واحد اتوبوسراني تهران به صورت مشروح تحويل دادستان تهران شده و وی گزارش را اعلام مي كند.

مرتضي تورك در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد پرونده گروگانگيري در شركت واحد اتوبوسراني تهران گفت: از همان ساعت اوليه به عنوان معاون امنيتي دادستان تهران در صحنه حضور داشتم و گفتگو با فرد گروگانگير با همكاري پليس انجام شد.

وي افزود: اينكه گفته مي شود امان نامه اي رد و بدل شده صحيح نيست و من تمامي موارد را جزء به جزء طي گزارشي به دادستان تهران ارائه كردم و شخص دادستان مشروح اقدامات انجام شده توسط دادستاني را در صورت صلاحديد رسانه اي مي كند.

گفته هاي تورك در حالي است كه سردار حسین ساجدي نيا فرمانده انتظامي تهران بزرگ در تشريح اين حادثه گفته است: حوالی ساعت 10:30 روز چهارشنبه 13 شهریور در تماسی با پلیس 110 اعلام شد که چند نفر در یکی از دفاتر شرکت واحد اتوبوسرانی تهران توسط یک فرد گروگان گرفته شده‌اند. در پی این حادثه سریعا عوامل پلیس، مسئولان مربوطه و واحد رهایی گروگان در محل حاضر شدند و برای جلوگیری از وارد شدن هرگونه آسیبی به شهروندان و افراد به گروگان گرفته شده ابتدا به وسیله تلفن و سپس به شکل حضوری با فردی که به عنوان گروگانگیر مطرح شده بود، وارد مذاکره شدند که این مذاکره حدود 8 ساعت به طول انجامید.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه از معاون دادستان تهران نیز درخواست کردیم که به محل بیاید، افزود: حضور وی در صحنه در کنار پلیس بسیار موثر بود. ولي بنده شخصا هدایت عملیات را تا دستگیری فرد گروگانگیر و آزادی گروگانها بر عهده داشتم و خودم با گروگانگیر مذاکره می‌کردم و سرانجام ماموران پلیس با استفاده از یک لحظه غفلت گروگانگیر وارد اتاق شدند و وی را دستگیر کردند.

کد خبر 2129991

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha