۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۵۹

عیادت خاتمی از دبیر کل جبهه پیروان/عسگر اولادی الگوی برخورد منطقی با سلیقه های مختلف است

عیادت خاتمی از دبیر کل جبهه پیروان/عسگر اولادی الگوی برخورد منطقی با سلیقه های مختلف است

امام جمعه موقت تهران ضمن عیادت از دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در بیمارستان، گفت: شهادت می دهم که گام های آقای عسگراولادی در تداوم انقلاب بوده و تا الان ولایتمدار بوده اند و انشاء الله تا آخر عمرشان ولایتمدار خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران صبح امروز از حبیب الله عسگراولادی در بیمارستان عیادت کرد.

وی پس از عیادت با بیان اینکه گام های آقای عسگر اولادی در تداوم انقلاب بوده است.اظهار داشت: بزرگانی مانند آقای عسگراولادی تاریخ و شناسنامه انقلاب هستند و پیش از انقلاب از چهره های استوار، ثابت ،خستگی ناپذیر و شجاع بودند که طعم زندان و زندان تبعید را چشیده بودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: آنچه درباره آقای عسگر اولادی در قبل از انقلاب مهم است اینکه این ایشان و همرزمانشان، رزمنده دو عرصه مبارزه با طاغوت و التقاط بودند. جمع این دو در آن زمان نیاز به بصیرت ویژه دارد و ایشان از این بصیرت ویژه برخوردارند.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب نیز ایشان  به عنوان سرباز خستگی ناپذیر به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کردند.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: ایشان هر زمان برای تداوم انقلاب احساس وظیفه کردند در صحنه بوده و اگر مسئولیتی بر دوش ایشان قرار داده  می شد آن را پذیرفتند .  شهادت می دهم که گام های این عزیز در تداوم انقلاب بوده و تا الان ولایتمدار بوده اند و انشاء الله تا آخر عمرشان ولایتمدار خواهند بود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به خاطره ای از آقای عسگر اولادی بیان داشت:  خاطره شیرین من خاطره گفت و گوی مکتوب با ایشان بوده است. من در مورد آقایان موسوی و کروبی معتقد بودم و هستم که تا الان نیز اینها را سران فتنه در داخل هستند و کیست که نداند معرکه گردان و صحنه گردان آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.

وی ادامه داد: من و آقای عسگر اولادی در نهایت یک حرف را می زنیم که ایشان می گویند معرکه گردان آمریکا است و سران فتنه آنها هستند و من هم همین را می گویم اما معتقدم در داخل کسانی که این معرکه را گرم کردند اینها بودند و بعید می دانم آقای عسگر اولادی نیز این اعتقاد را نداشته باشند. در هر حال بسیار مودبانه و متین برای من نامه نوشتند و توضیح دادند و من نیز در نامه ای که در آن زمان رسانه ای نیز کردم گفتم که آقای عسگر اولادی  الگوی برخورد منطقی با سلیقه های مختلف را انجام دادند.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: ایشان بزرگی هستند که عمری در عالم سیاست بوده و این سلیقه بنده را قبول نداشتند. بنده به عنوان طلبه ای که در این وادی فکر کرده و سند آورده و مطالبم را بیان کردم  اما آنچه برای من مهم بود ادب و متانت ایشان و آن نحوه برخورد اسلامی و دینی بود که در فضای برخورد منطقی دوستانه و صمیمی است که مباحث سیاسی شکل واقعی خود را پیدا می کند.

وی در پایان گفت: صمیمانه از خداوند متعال شفای این بزرگ مرد را می خواهم.




 

کد خبر 2132869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha