۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۸:۰۱

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

پاسخ کوتاه استاندار لرستان در مورد تعطیلی مجتمع فولاد ازنا

پاسخ کوتاه استاندار لرستان در مورد تعطیلی مجتمع فولاد ازنا

ازنا - خبرگزاری مهر: استاندار لرستان در مورد تعطیلی مجتمع فولاد و ذوب آهن ازنا در پاسخی کوتاه گفت که این موضوع جای بررسی دارد و دنبال خواهد کرد.

حبیب الله دهمرده استاندار لرستان در حاشیه سفر به شهرستان ازنا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهداف بازدید از شهرستان ازنا اظهار داشت در این سفرها مشکلات بررسی می شوند و نسبت به بازدید های قبل مقایسه هایی انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه در دوره های زمانی به همراه مدیران استانی از مناطق مختلف استان بازدید می کنیم افزود: تطبیق گزارش ها با واقعیت از دیگر اهداف این بازدید ها است که معمولا به صورت سرزده انجام می شود.

دهمرده با اشاره به نتایج سفر به شهرستان ازنا گفت معدل کار در شهرستان ازنا خوب است اما کاستی هایی نیز وجود دارد که برای رفع آن ها تلاش می کنیم.

وی  با بیان اینکه بررسی مشکلات در این بازدید تمام نمی شود اظهار داشت: گزارشی از این سفربرای پیگیری و رفع مشکلات تهیه می شود و جلساتی نیز در استان برای پیگیری مشکلات برگزار خواهد شد.

استاندار لرستان ادامه داد : درصد قابل توجهی از مشکلات به استان مربوط می شود که با تعامل مدیران استانی برطرف خواهد شد و بخشی از مشکلات نیز باید در سطح کلان پیگیری شوند.

وی با اشاره به بازدید از میدان ورودی شهر ازنا که یکی از نقاط حادثه خیز این شهرستان است افزود: با توافق با اداره کل راه و شهرسازی تلاش می کنیم مشکل میدان ورودی شهر ازنا برطرف شود .

دهمرده در پاسخی کوتاه به سوالی درباره تعطیلی مجتمع فولاد و ذوب آهن ازنا گفت: جای بررسی دارد، ان شاءالله دنبال می کنیم.

کد خبر 2134382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha