۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۲۰

وکیلی در گفتگو با مهر:

سازمان آرامستانها عملکرد مطلوبی در انتقال کشته‌های تصادف اتوبان قم داشت

سازمان آرامستانها عملکرد مطلوبی در انتقال کشته‌های تصادف اتوبان قم داشت

قم - خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم عملکرد این سازمان در انتقال کشته‌های تصادف اتوبان قم - تهران و خدمات رسانی بعد از آن را مطلوب توصیف کرد.

عبدالحمید وکیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حادثه تصادف در اتوبان قم بیان کرد: سازمان آرامستانهای شهرداری قم بلافاصله بعد از اطلاع از وقوع حادثه دو دستگاه آمبولانس را به محل وقوع تصادف اعزام کرد.

وی بیان داشت: بعد از مشخص شدن عمق حادثه و افزایش تعداد کشته‌های سازمان، هفت دستگاه آمبولانس دیگر را به محل حادثه اعزام کرد و بلافاصله اقدام به انتقال اجساد به بهشت معصومیه را انجام داد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با بیان اینکه طبق قانون حوزه خدمات رسانی سازمان آرامستان‌های قم، محدوده شهر قم است بیان کرد: ما وظیفه‌ای برای انتقال اجساد در جاده‌ها نداریم اما در هنگام بروز این حادثه با توجه به اینکه متولی برای انتقال اجساد وجود نداشت، بلافاصله وارد صحنه شده و اجساد را منتقل کردیم.

ارائه خدمات فراتر از وظایف قانونی بود

وی با بیان اینکه طبق قانون اجسادی که به بهشت معصومیه منتقل می‌شوند باید دارای گواهی فوت باشند، بیان کرد: اجساد باید در پزشکی قانونی نگهداری و بعد از گرفتن گواهی فوت به بهشت معصومیه منتقل می‌شدند اما با این وجود به دلیل کمبود امکانات پزشکی قانونی اجساد در بهشت معصومیه نگهداری شد و فضایی نیز فراهم شد تا پزشکی قانونی در محل حاضر شده و به بررسی اجساد بپردازد.

وکیلی، خدمات رسانی سازمان آرامستانها در این حادثه را بسیار مطلوب و حتی فراتر از وظایف قانونی دانست و بیان کرد: حتی فضایی نیز برای خانواده‌های متوفیان فراهم شد تا آنها بتوانند در هنگام شناسایی اجساد در بهشت معصومیه حضور داشته باشند.
 

کد خبر 2136449

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha