۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۷:۴۴

در دیداری تدارکاتی رقم خورد؛

برتری شاگردان بوناچیچ برابر تیم زیر 22 سال/ مسلمان مقابل ذوب‌آهن بازی کرد

برتری شاگردان بوناچیچ برابر تیم زیر 22 سال/ مسلمان مقابل ذوب‌آهن بازی کرد

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نخستین دیداری تدارکاتی‌اش در اردوی آماده‌سازی تهران، برابر تیم فوتبال زیر 22 سال ایران به پیروزی دست یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که برای برپایی اردوی آماده‌سازی یک هفته‌ای و برگزاری دو دیدار تدارکاتی راهی تهران شده است، عصر امروز دوشنبه برابر تیم فوتبال زیر 22 سال ایران به پیروزی یک بر صفر دست یافت. مهدی رجب‌زاده در دقیقه 65 تک گل تیم ذوب‌آهن را به ثمر رساند.

در این بازی میلان میاتوویچ، کارلوس سانتوز، سپهر حیدری (فرید مختاری)، محمد صلصالی، سینا عشوری، سعید عبدالله‌پور (حسین دوستدار)، فرشاد بهادرانی، اویس کردجهان (مبین نیک‌نژاد)، رسول سواعدی (پژمان قرمزی)، محسن بیاتی‌نیا (علی عرب) و احسان پهلوان (مهدی رجب‌زاده) به میدان رفتند.

در ترکیب اولیه تیم فوتبال زیر 22 سال ایران هم علیرضا بیروانوند، وحید اساعیل بیگی، محمد خانزاده، امین حاج محمدی، شهریار شیروند، شهاب کرمی، محسن مسلمان، اکبر ایمانی، میلاد غریبی، پیام صادقیان و کاوه رضایی قرار داشتند.

در ابتدای این بازی محسن مسلمان بازیکن پیشین ذوب‌آهن که امروز با به تیم پرسپولیس پیوسته است، به سمت هم تیمی‌های پیشین خود رفت و با سینا عشوری هم به گفتگو پرداخت. روح‌الله عرب، مرتضی تبریزی و اسماعیل فرهادی بازیکنان مصدوم ذوب‌آهن هم از روی سکوها این بازی را تماشا کردند.

لوکا بوناچیچ پس از این بازی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جدایی محسن مسلمان از تیم با تصمیم مدیریت باشگاه صورت گرفت، گفت: در این بازی قصد داشتم شرایط تیم را ببینم و از عملکرد بازیکنان جوان تیم خصوصا سانتوز رضایت دارم.

تیم فوتبال ذوب‌آهن روز جمعه هفته جاری و در دومین مسابقه تدارکاتی‌اش در اردوی تهران، در ورزشگاه دستگردی به مصاف تیم نفت تهران خواهد رفت.

کد خبر 2177728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha