۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۳۳

ایجاد چند سقاخانه در مرکز شهر رودان/افتتاح سه پروژه عمرانی سال 93

ایجاد چند سقاخانه در مرکز شهر رودان/افتتاح سه پروژه عمرانی سال 93

رودان - خبرگزاری مهر: شهردار شهر رودان از احداث و راه اندازی چند سقاخانه در مرکز شهر رودان طی سال آینده خبر داد.

سید عبدالوهاب هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه اطلاع رسانی نامناسب مهمترین درحاشیه بودن شهرداری بوده است، افزود: طرح بلوار محله حاجی آباد به سمت زنگزان، پارک زیارت مولا و آسفالت معابر شهری با اعتبار هفت میلیارد ریال در سال آتی به بهربرداری می رسد.

شهردار رودان اظهارداشت: شهرداری رودان فعالیت های بیشماری درعرصه خدمات شهری از جمله جدول گذاری،تسطیح و آسفالت معابر و خبابان ها،رنگ آمیزی سنگ جدول خیابان ها، ایجاد فضای سبز و عرصه های فرهنگی و ورزشی انجام داده که به علت عدم اطلاع رسانی مناسب به نحو مطلوب بازگو و دیده نشده است.

هاشمی با اشاره به مشکلات پارکینگ، سرویس بهداشتی و آبخوری شهر تصریح کرد: در مرکز شهر رودان هشت چشمه سرویس بهداشتی وجود دارد که نسبت به جمعیت شهری بسیار کم است و از طرفی به علت نبود فضای موجود در تملک شهرداری برای افزایش پارکینگ و سرویس بهداشتی در مرکز شهر، امکان احداث وجود ندارد که در حال رایزنی با برخی مالکین زمین های مجاور برای حل این مشکل هستیم و در این  راستا شهرداری نیازمند ورود مردم برای کمک و همراهی به شهرداری است.

هاشمی گفت: افرادی که در مرکز شهر دارای زمین هستند می توانند بدون پرداخت هزینه ساخت و تغییر کاربری و به صورت کاملا رایگان اقدام به ساخت پارکینگ کنند.

وی بیان داشت: برای برطرف شدن مشکل مردم برای دسترسی به آب آشامیدنی سالم، در اوایل سال آینده کاراحداث چند سقاخانه در مرکز شهر شروع خواهد شد.

 

 

کد خبر 2178912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
      0 0
      از شهردار محترم در مورد اینکه چه موقع کار بلوار حاجی آباد به زنگزان از سر گرفته می شود سوال گرفته شود ...