۲۲ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۰۲

خانی پور عنوان کرد؛

امنیت کشور و انقلاب در گرو وحدت است

امنیت کشور و انقلاب در گرو وحدت است

رشت – خبرگزاری مهر: امام جمعه اهل تسنن شهرستان تالش گفت: امنیت کشور و انقلاب در گرو وحدت است.

به گزارش خبرنگار مهر ، خانی پور ظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی علما و فرهیختگان تشیع و تسنن که در بیت نماینده ولی فقیه گیلان در رشت برگزار شد، اظهار داشت: امنیت کشوردر گرو انقلاب و امنیت کشور و انقلاب در گرو وحدت است و اگر وحدت را از کشور و انقلاب منها کنیم چیزی باقی نمی ماند.

وی افزود: هفته وحدت هفته ای است که تلاش بزرگان دین جهت جلوگیری از تخریب و ایجاد وحدت  و تلاش دشمنان برای از بین بردن وحدت میان مسلمانان را یادآوری می کند.

امام جمعه اهل تسنن تالش گفت: رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی بر ایجاد وحدت بین شیعه و سنی به عنوان یک ضرورت در جهان اسلام تاکید فرمودند و این وحدت در اهل تسنن و تشیع شهرستان های رضوانشهر ، تالش و آستارا به چشم می خورد.

وی در ادامه عدم شناخت از یکدیگر را عامل از بین بردن وحدت اهل تسنن و تشیع عنوان کرد و افزود: اهل تسنن و تشیع باید تلاش کنند به مشترکات بین خود از جمله پیامبر عظیم الشان اسلام توجه داشته باشند.

خانی پور تاکید کرد: دشمنان در گوشه و کنار جهان به دنبال تفرقه افکنی بین شیعه و سنی هستند و می دانند در صورت حمله نظامی ایران مانند شیشه ای است که میان دو قطب بزرگ آمریکا و روسیه می شکند بدین جهت بهترین راه تضعیف مسلمانان را ایجاد اختلاف بین آنها می دانند تا بتوانند بر خاک مسلمانان تسلط یابند.

امام جمعه اهل تسنن تالش همچنین بهره مندی از رهنمودهای نماینده ولی فقیه گیلان را در ایجاد اتحاد و وحدت بین اهل تسنن و تشیع موثر عنوان کرد.

کد خبر 2213059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha