۲۶ دی ۱۳۹۲، ۹:۵۹

برگزیدگان بخش مستند جام جم

"آخرین روزهای زمستان" باز هم جایزه گرفت/ "خزندگان ایران" بهترین مجموعه شد

"آخرین روزهای زمستان" باز هم جایزه گرفت/ "خزندگان ایران" بهترین مجموعه شد

بخش مستند جشنواره جام جم برای مستند به یاد ماندنی "آخرین روزهای زمستان" جایزه به همراه داشت و "خزندگان ایران" نیز بهترین مستند معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره بین المللی جام جم شب گذشته چهارشنبه 25 دی با تجلیل از خانواده شهدا، هنرمندان و برگزیدگان این دوره از جشنواره با حضور عزت‌الله ضرغامی رییس سازمان صدا و سیما، دیگر مدیران و جمع گسترده‌ای از هنرمندان به کار خود پایان داد.

هیات داوران بخش‌ مستند بهترین‌های این بخش را به این شرح اعلام کرد:

بخش مستند

هشت جایزه در بخش مستند توسط اعضای هیات داوران این بخش انتخاب شدند. در این بخش با تشکر از هاشم زهی پژوهشگر مستند "عروسی چابهار" از مجموعه مستند "عروسی اقوام"، جایزه تحقیق و پژوهش مستند "سعدی کارنو" به عبدالحمید ارجمند اهدا شد.

در بخش تصویربرداری محمد رسولی برای مستند "خانه ای در مه" و در بخش صدابرداری هادی ساعد محکم برای مستند "سیاه چمانه" مورد تقدیر قرار گرفتند.

در ادامه ضمن تشکر از ابوذر حیدری تدوینگر مستند "خزندگان ایران"،  حمید نجفی راد جایزه بهترین تدوین را برای مستند "زیرگنبد مینا" از آن خود کرد.

بهترین نریتور در این بخش با تشکر از استاد ناصرطهماسب، به  شهرام درخشان برای گویندگی متن مستند "غبار سرخ" اهدا شد. همچنین در بخش بهترین مستند کوتاه با قدردانی از سیروس حسن پور تهیه کننده مستند "الفبای معجزه گر" جایزه به جواد ظهیری برای تهیه مستند "اگر عزت به قهوه خانه نیاید" تعلق گرفت.

سومین جشنواره بین المللی جام جم همچنین جایزه بهترین مجموعه مستند و مستند بلند خود را با تقدیر از سعید نبی برای مجموعه مستند "هیرکان" و عبدالحمید ارجمند برای مجموعه "جستجوگران پارسه"، به فتح الله امیری برای تهیه کنندگی مجموعه مستند "خزندگان ایران" اهدا کرد. هیات داوران برنامه های مستند  آخرین جایزه این بخش را نیز ضمن تشکر از حسن نقاشی برای کارگردانی مستند " نخل میراث کهن" از مجموعه راسخون،  به محمد حسین مهدویان برای مجموعه مستند آخرین روزهای زمستان اهدا کرد.

کد خبر 2215652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha