۲۶ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۰۷

"مجله تئاتر" بهترین برنامه فرهنگی و هنری شد/ دو جایزه برای احسان علیخانی

"مجله تئاتر" بهترین برنامه فرهنگی و هنری شد/ دو جایزه برای احسان علیخانی

برنامه "مجله تئاتر" در بخش برنامه‌های فرهنگی هنری جشنواره جام جم بهترین معرفی شد و احسان علیخانی که اجرا و تهیه‌کنندگی اختتامیه را برعهده داشت، دو جایزه را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره بین المللی جام جم شب گذشته چهارشنبه 25 دی ماه با تجلیل از خانواده شهدا، هنرمندان و برگزیدگان این دوره از جشنواره با حضور عزت‌الله ضرغامی رییس سازمان صدا و سیما، دیگر مدیران و جمع گسترده‌ای از هنرمندان به کار خود پایان داد.

هیات داوران بخش‌ برنامه‌های گفتگومحور بهترین‌های این بخش را به این شرح اعلام کرد:

برنامه های گفتگو محور

بهترین تهیه کنندگان این بخش عادل فردوسی پور برای برنامه ورزشی" نودفواد و سیاوش صفاریان پور برای برنامه علمی" آسمان شبمحسن تربیت دوست برای برنامه اقتصادی "پایشنیما دهقان  برای برنامه فرهنگی و هنری "مجله تئاترسید عبدالمجید رکنی برای برنامه معارفی "سمت خدا" و احسان علیخانی برای تهیه کنندگی برنامه "ماه عسل" در گروه اجتماعی معرفی شدند.

همچنین در این بخش جوایز ویژه ای نیز اهدا شد. به دلیل نوآوری در سبک علی میرمیران برای برنامه "گفتگوی تنهایی" و  محمود احمدی افزادی به خاطر تهیه برنامه "شب آفتابی"، برای نقد آزاد اندیشی سعید نبی در تهیه برنامه "مناظره" و علیرضا حائری به خاطر تهیه کنندگی برنامه "زاویه" به خاطر محتوا و پژوهش مناسب محمد جعفر خسروی برای "زنده باد زندگی" و محمدرضا شهیدی فر برای "پارک ملت" تقدیر شدند.

رویکرد ارزشی و انقلابی و پیگیری مطالبات مردم و رهبری نادر طالب زاده برای برنامه "راز" و محسن مقصودی برای برنامه "ثریا"،  طراحی و اجرای برنامه های با مخاطب خاص؛ فرهاد مختاری (مدیر گروه نوجوان) به نمایندگی از شبکه دو سیما و محمد حسین رنجبران (مدیر گروه اجتماعی) به نمایندگی از شبکه قرآن و معارف سیما جایزه گرفتند.

هیات داوران برنامه های گفت وگو محور همچنین دو جایزه ویژه به خاطر استمرار و حفظ هویت برنامه هایی با سابقه طولانی نیز در نظر گرفت که به حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی برای برنامه "درس هایی از قرآن" با قدمتی بیش از سی سال و بهرام شفیع به خاطر برنامه ورزش و مردم، (هر دو برنامه از شبکه یک سیما) اهدا شد.

جایزه ویژه هیات داوران برنامه های گفتگو محور برای سال ها حضور مستمر و اثرگذار در برنامه های گفتگو محور تلویزیونی به سید محمدعلی اقبال واحدی تقدیم شد.

در بخش بهترین مجریان نیز در بخش برنامه‌های گفتگو محور معارفی ندا ملکی برای اجرای "آفتاب شرقی"، از میان برنامه های ورزشی عادل فردوسی پور برای اجرای "برنامه 90"، در محور علمی سیاوش صفاریان پور برای برنامه "آسمان شب"،  در بخش برنامه های اقتصادی مرتضی حیدری برای برنامه "پایش"، در بخش برنامه های اجتماعی محمد جعفر خسروی برای "زنده باد زندگی"، محمدرضا شهیدی فرد برای "پارک ملت"، احسان علیخانی برای برنامه "ماه عسل" و‫ در بخش برنامه‌های فرهنگی هنری سیدعباس سجادی برای برنامه "دستان"‬ جایزه گرفتند.

کد خبر 2215658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha