۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳

ماجرای «مرگ نویسنده» به تئاتر فجر کشیده شد

ماجرای «مرگ نویسنده» به تئاتر فجر کشیده شد

حسن جودکی با اشاره به اینکه نمایش «مرگ نویسنده» اثری رئالیستی است که به دغدغه‌های نویسنده ای در دوران استالین اشاره می کند ابراز امیدواری کرد مخاطبان با این نمایش در جشنواره تئاتر فجر ارتباط مناسبی برقرار کنند.

جودکی درباره آماده‌سازی این اثر نمایشی برای حضور در جشنواره تئاتر فجر به خبرنگار مهر گفت: دکور «مرگ نویسنده» ساخته و آماده انتقال به سالن سایه است. این اثر نمایشی سه‌شنبه 8 بهمن ماه در بخش چشم‌انداز تئاتر ایران به صحنه خواهد رفت که امیدوارم در نهایت بتواند ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کند.

وی درباره مضمون این نمایش توضیح داد: «مرگ نویسنده» اثری رئالیستی است که عباس عبدالله زاده آن را به نگارش درآورده است. این نمایش روایتی از زندگی نویسنده 40 ساله روسی است که در دوران استالین زندگی می کند.

کارگردان «دوست کافکا» ادامه داد: این نمایش نگاهی نقادانه و طنز به زندگی ماشینی انسان امروز دارد. تینو صالحی و امیر کربلایی زاده نیز دو بازیگر این نمایش 60 دقیقه ای هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از مقدی شاهمیریان طراح لباس، مریم ابراهیمی دستیار کارگردان و برنامه ریز، تینو صالحی طراح صحنه، سید احسان حسینی، مهدی لطیفی و حسن کلاته مدیران صحنه.

نمایش «مرگ نویسنده» سه شنبه 8 بهمن ماه در دو نوبت 17 و 19 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر در بخش چشم انداز تئاتر ایران روی صحنه می رود.

کد خبر 2219984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha