۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۶:۱۸

سروستانی:

فعالیت 65 روحانی مستقر در بوشهر/اجرای برنامه‌های مناسب در حوزه فرهنگ دینی

فعالیت 65 روحانی مستقر در بوشهر/اجرای برنامه‌های مناسب در حوزه فرهنگ دینی

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از فعالیت 65 روحانی مستقر در بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر شنبه در نشست رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی رسالتی سنگین در تحقق منویات مقام معظم رهبری دارد که همه کارکنان سازمان باید در این راستا تلاش کنند.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: امیدواریم بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را در حوزه دین پیگیری کرده و زمینه لازم را برای تحقق آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی فراهم کنیم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بر لزوم اجرای برنامه‌های مناسب در حوزه فرهنگ دینی تاکید کرد و ادامه داد: یکی از برنامه های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی  برگزاری گفتمان های دینی در سطح مساجد، مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه استان بوشهر است که با جدیت انجام می‌شود.

وی در ادامه خواستار برنامه‌ریزی مناسب ادارات تبلیغات اسلامی برای برگزاری برنامه‌های مناسب شد و اضافه کرد: ادارات تبلیغات اسلامی در اعزام مبلغ و گفتمان‌های دینی باید با برنامه‌ریزی مناسب عملکردی مطلوب داشته باشند.

اجرای برنامه‌های مناسب در حوزه فرهنگ دینی

حجت‌الاسلام سروستانی افزود: یک جدول منظم برای اعزام مبلغین مطابق با اعزام مناسبت‌های فصلی، دینی و انقلابی برای طول سال طراحی و تنظیم و به اداره کل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی ارسال شود.

وی خواستار هماهنگی و برنامه‌ریزی مناسب برای اعزام روحانیون و مبلغین شد و بیان داشت: در حال حاضر  65 نفر از روحانیون مستقر در استان بوشهر داریم که در نقاط مختلف استان بوشهر مشغول اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی و دینی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به محول شدن فعالیت دو کمیته تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی و کمیته قرآنی به سازمان تبلیغات اسلامی، تاکید کرد: انتظار داریم که با تلاش همه ادارات تبلیغات اسلامی شاهد برگزاری برنامه‌های مطلوب و با کیفیت در عرصه دینی باشیم.

کد خبر 2221249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha