۱۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۰۰

به مناسبت دهه فجر/

برنامه های شاخص فرهنگی در استان مرکزی اجرا می شود

برنامه های شاخص فرهنگی در استان مرکزی اجرا می شود

اراک - خبرگزاری مهر: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح الله از اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در دهه فجر خبر داد و گفت: در این دهه برنامه های شاخص فرهنگی در استان به مناسبت سی وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اعظم محمدی صبح روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر این سازمان برنامه های مختلف و جامعی در دست اجرا دارد افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر آیین های دهه فجر اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره ی شهدای زن، دیدار و سرکشی از خانواده ی شهدای زن در سطح استان، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری نشست های بصیرتی ، مسابقات فرهنگی، گلباران مزار شهدا، حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه، حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ، گرامیداشت یوم الله دهه فجر در سطح پایگاه های مقاومت، فرهنگ سازی سبک زندگی ایرانی اسلامی وبرگزاری نشست های حلقه های صالحین.

محمدی خاطر نشان کرد: دهه فجر آئينه اي است كه خورشيد اسلام در آن درخشيد و این ایام  بايد با عظمت هرچه تمامتر برگزار شود.

وی اضافه کرد: دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهاي اسلامي، مقطع رهايي ملت ايران و بخشي از تاريخ ما است كه گذشته را از آينده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدي دوباره يافت و اين دهه در تاريخ ايران نقطه اي تعيين كننده و بي مانند بشمار مي رود.

 مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح الله گفت: دهه فجر سند درخشان در تاریخ ملت ایران است که در آن همه مردم ایران یکپارچه علیه رژیم ستم شاهی به پاخاسته و به دعوت ولایت لبیک گفتند.

وی اظهار کرد: ملت ایران الگوی ملت های آزادیخواه جهان و انقلاب اسلامی ایران نماد مقابله با سردمداران استکبار جهانی است و تمامی دستاوردهای امروز ملت ایران در سایه انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا و آرمان های امام خمینی (ره) و منویات و تدابیر رهبری به دست آمده است که باید قدردان آن باشیم.

محمدی در پایان گفت: دهه فجر بهترین فرصت است تا دستاوردهای نظام به درستی در میان مردم بویژه نوجوانان که در ایام انقلاب نبودند، بیان شود.

 

کد خبر 2224947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha