۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۱۷

جمعیت حامیان آزادی قدس برای چاپ یک کتاب فراخوان داد

جمعیت حامیان آزادی قدس برای چاپ یک کتاب فراخوان داد

جمعیّت حامیان آزادی قدس برای مشارکت در انتشار ترجمه فارسی کتابی با عنوان «کَی لا نَنسی» درباره فلسطین، فراخوان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعیت حامیان آزادی قدس شریف قصد دارد کتاب «کَی لا نَنسی» با عنوان فارسی «تا فراموش نکنیم» و عنوان انگلیسی «ALLTHAT REMAINS» را چاپ و منتشر کند. این کتاب توسط یک گروه نویسنده و پژوهشگر، با نظارت ولید الخالدی نویسنده و پژوهشگر فلسطینی، آماده و توسط مؤسسه الدّراسات الفلسطینیه به زبان‌های عربی و انگلیسی چاپ و منتشر شده است. این کتاب درباره ماجرای اشغال شهرها و آبادی‌های سرزمین فلسطین است که قرار است به همت جمعیت حامیان آزادی قدس شریف، در کشورمان به زبان فارسی چاپ شود.

در این مجموعه رویدادهای مربوط به چگونگی اشغال و تخریب 418 آبادی و روستای فلسطینی و نیز کشتار، اخراج و آوارگی صدها هزار نفر از کودکان و زنان و مردان بی‌دفاع از سوی اشغالگران یهودی و مهاجمان صهیونیست تا سال 1327 ش/ 1394م، به طور مستند بررسی شده است. ثبت و ضبط انواع جنایات غاصبان یهودی در حافظه تاریخ، به شکل و روشی که در این اثر درج و همراه با تصاویر آبادی‌ها به تصویر کشیده شده، برای افکار عمومی در دوران کنونی و نیز نسل‌های آینده، حائز اهمیت است.

سازمان جمعیت حامیان آزادی قدس شریف، پس از ترجمه این اثر به زبان فارسی و تطبیق دو متن عربی و انگلیسی، با افزودن پاره‌ای توضیحات در رفع بعضی نواقص، کاستی‌ها و ابهامات برای فهم بهتر مخاطب فارسی‌زبان، تصاویر آبادی‌ها و روستاهای یادشده را نیز جمع‌آوری و تهیه و با آن همراه کرده است.

با توجه به نامگذاری سال 2014 میلادی به عنوان سال همبستگی با ملّت فلسطین از سوی سازمان ملل متحد، این کتاب تا آخر پاییز 1393 شمسی چاپ و منتشر خواهد شد.

سازمان جمعیت حامیان آزادی قدس شریف با اعلام این خبر و انتشار فراخوانی از علاقه‌مندان به مشارکت در چاپ این کتاب، دعوت کرده است تا در امور مالی چاپ این کتاب همکاری داشته باشند. قیمت هر نسخه از این کتاب 70 هزار تومان محاسبه و در نظر گرفته و تعیین شده است که علاقمندان می‌توانند به تناسب تعداد مجلدات درخواستی، هزینه آن را به حساب جاری (جام) به شماره   07/19622933  بانک ملت ـ شعبه کیوان و یا شماره کارت 9002- 7005- 3377- 6104  در همان شعبه به نام مؤسسه فرهنگی حامیان آزادی قدس واریز و اصل فیش را نیز به نشانی تهران ـ صندوق پستی 1934-11155 ارسال کنند.
 

کد خبر 2227700

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha