۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۵۴

ناصری در گفتگو با مهر:

170 موسسه و خانه قرآنی در استان بوشهر فعالیت دارند

170 موسسه و خانه قرآنی در استان بوشهر فعالیت دارند

بوشهر - خبرگزاری مهر: مسئول دارالقرآن‌الکریم استان بوشهر گفت: 170 موسسه و خانه قرآنی در استان بوشهر فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین ناصری صبح شنبه در حاشیه برگزاری برنامه‌های موسسات قرآنی به مناسب دهه فجر در بوشهر اظهار داشت: موسسات قرآنی استان بوشهر همواره در فصول مختلف سال برنامه‌های مختلفی را در راستای ترویج فرهنگ قرآنی برگزار می‌کنند.

وی با تاکید بر اهمیت بسیار بالای فعالیت‌های قرآنی، اضافه کرد: همه تلاش خود را برای برگزاری باکیفیت برنامه‌های قرانی به کار گرفته‌ایم تا شاهد برگزاری برنامه‌های در خور شان و با کیفیت مناسب باشیم تا زمینه بهره‌مندی همه مردم از فعالیت‌های قرآنی فراهم شود.

افتتاح چندین خانه و موسسه قرآنی روستایی

مسئول دارالقرآن‌الکریم استان بوشهر با اشاره به فعالیت 170 موسسه و خانه قرآنی در استان بوشهر، ادامه داد: کمیته قرآنی ستاد دهه مبارک فجر استان بوشهر از ماه‌ها پیش فعالیت‌های خود را آغاز کرده بود و علاوه بر کمیته استانی، کمیته‌های شهرستانی نیز فعالیت‌های بسیار خوبی در این راستا داشته‌اند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های قرآنی در دهه مبارک فجر بیان داشت: برگزاری ویژه‌برنامه‌های متنوع دهه فجر برای شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر تصویب شده است و بسیاری از این برنامه‌ها اجرا شده و تعداد دیگری از این برنامه‌ها نیز در روزهای باقی مانده از دهه فجر اجرا می‌شود.

ناصری افزود: برگزاری محافل و مسابقات قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی، افتتاح چندین خانه و موسسه قرآنی روستایی، گردهمایی بزرگ مسئولین 170 موسسه و خانه قرآنی شهری و روستایی استان از جمله این برنامه‌ها است.

تجلیل از پیشکسوتان قرآنی

وی به دیگر برنامه‌های قرآنی دهه فجر در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: برگزاری کرسی های تلاوت، تجلیل از پیشکسوتان قرآنی، مصاحبه با چهره‌ها و اساتید قرآنی توسط صدا و سیمای مرکز بوشهر و برگزاری مسابقه حفظ و تفسیر سوره مبارکه فجر از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

مسئول دارالقرآن‌الکریم استان بوشهر تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های قرآنی دهه مبارک فجر می‌توان به انتشار نشریه فجر و توزیع بین موسسات و مراکز قرآنی استان و همچنین تامین قاری، حافظ و گروه تواشیح برای برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد.

کد خبر 2231838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha