۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۲۷

سرهنگ شریفی خبر داد:

ضبط 70 گواهینامه دارای 30 نمره منفی در البرز طی یک ماه گذشته

ضبط 70 گواهینامه دارای 30 نمره منفی در البرز طی یک ماه گذشته

کرج – خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: طی یک ماه گذشته بیش از 70 گواهینامه دارای بیش از 30 نمره منفی توسط پلیس راهور استان البرز ضبط شده است.

سرهنگ همایون شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اجرای این طرح گفت: بر اساس ماده هفت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی این طرح ویژه به منظور ارتقا امنیت در معابر استان البرز اجرا خواهد شد و گواهینامه رانندگانی که بیش از 30 نمره منفی دارند ضبط می شود.

وی ادامه داد: اگر راننده ای بر اساس تکرار تخلفات رانندگی 30 نمره منفی کسب کرده باشد گواهینامه وی به مدت سه ماه ضبط و پس از گشت مدت زمان یاد شده با دریافت مبلغ 40 هزار تومان به حساب خزانه عمومی کشور گواهینامه به وی باز گردانده خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز هشدار داد: رانندگانی که گواهینامه های آنان ضبط شده است حق رانندگی در مدت معین را نداشته و در صورت انجام این عمل با وی برخورد قانونی خواهد شد.

سرهنگ شریفی با بیان اینکه در طی یک ماه گذشته بیش از 70 گواهینامه دارای بیش از 30 نمره منفی توسط پلیس راهور استان البرز ضبط شده است، اظهار داشت: رانندگان خودروها می توانند با ارسال شماره گواهینامه خود به سامانه 110005151 از میزان نمره منفی خود در سامانه راهور مطلع شوند.

وی در پایان گفت: اگر راننده ای در مدت شش ماع مرتکب هیچ گونه تخلفی در حوزه راهنمایی و رانندگی نشود نمرات منفی قبلی وی به طور کامل در سیستم راهور به صورت اتوماتیک پاک خواهد شد.

کد خبر 2234949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha