۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۳۹

امام جمعه کرمانشاه:

مردمی بودن انقلاب در روز 22 بهمن به جهانیان ثابت شد

مردمی بودن انقلاب در روز 22 بهمن به جهانیان ثابت شد

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: استکبار جهانی و دشمنان انقلاب در یوم الله 22 بهمن به خوبی حمایت ملت بزرگ ایران را از انقلاب و جمهوری اسلامی به چشم دیدند و بار دیگر بر آنان ثابت شد که انقلاب اسلامی ایران نظامی مردمی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، از حضور بسیار پرشور ملت ایران در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد و گفت: مردم ما افرادی با بصیرت و درک و شعور سیاسی بالا هستند و به خوبی با تبعیین شرایط در موقیعت های مختلف به حمایت از انقلاب و دستاوردهای آن می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: مردم کشورمان در یوم الله 22 بهمن با حضوری باشکوه در صحنه دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی حماسه ای دیگر آفریده و دشمنان را مایوس تر از قبل کردند.

آیت الله علما یادآور شد: مردم انقلابی ایران 35 سال است که علی رغم تمامی تهدیدها و تحریم های دشمنان ذره ای دست از حمایت خود از انقلاب و نظام برنداشته اند تا به سران استکبار و در راس آن ها آمریکا بفهمانند تا آخر پای این انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند.

امام جمعه کرمانشاه همچنین به سران آمریکا توصیه کرد تا از این پس در مواجهه با ایران بیشتر مراقب رفتار اعمال و گفتار خود باشد و تمام گزینه هایش علیه ایران را از روی میز بردارد.

آیت الله علما تاکید کرد: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب، جمهوری اسلامی ایران امروز مسلح به‌سلاحی است که بالاتر و برنده‌تر از سلاح اتمی بوده و آن اراده، حضور و ایمان مردم ایران است که به خوبی در مراسم یوم الله 22 بهمن متبلور شد.

خطیب جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه های نماز، به بیست و پنجم بهمن سالروز صدور حکم تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی اشاره کرد و گفت: این فتوا در دنیا تاریخی و بی نظیر بود.

آیت الله علما یادآور شد: کتاب آیات شیطانی با برنامه ریزی از پیش طراحی شده و به منظور ضربه زدن به دین اسلام تحریر شده بود اما با فتوا و روشنگری حضرت امام (ره) این برنامه ضد ارزشی نیز راه به جایی نبرد و حقانیت اسلام در نزد جهانیان بیش از پیش مشخص شد.

وی در پایان به حمله جنگنده عراق به هواپیمای مسافربری مسئولان مجلس و قوه‌قضاییه ایران در تاریخ اول اسفندماه اشاره کرد و گفت: دشمنان از این اقدامات ضد بشری بر علیه نظام جمهوری اسلامی بسیار انجام داده اند و دشمنی اشان را بارها ثابت کرده اند.

کد خبر 2235915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha