۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۲۹

بورسیه «هیث لجر» دانشجوی جدید می‌پذیرد/ خدماتی بیش از 20هزار دلار

بورسیه «هیث لجر» دانشجوی جدید می‌پذیرد/ خدماتی بیش از 20هزار دلار

بورسیه‌ای سینمایی که به یاد هیث لجر بازیگر فقید استرالیایی راه‌اندازی شده بود، امسال نیز به دنبال دانشجوی جدید است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، بورسیه هیث لجر اعلام کرد برای سال 2014 درخواست پذیرش می پذیرد. این بورسیه از سوی موسسه صنعت فیلم استرالیا و پس از درگذشت هیث لجر ایجاد شده است.

این بورسیه به بازیگران خلاق و تازه کار استرالیایی تعلق می گیرد تا از آینده حرفه ای آنها حمایت کند. به برنده این بورسیه امکاناتی به ارزش بیش از 20 هزار دلار تعلق می گیرد.

این بورسیه به نام بازیگر فقید استرالیایی هیث لجر خوانده شده که به عنوان سفیر استرالیا در هنر فیلم شناخته می شد. این بورسیه شامل هزینه سفر به لس آنجلس، یک تور 10 روزه در کالیفرنیا، عضویت دایم در این موسسه، شرکت در یک کلاس یک ساله بازیگری در آکادمی استلا آدلر و تامین محل اقامت و نیز 10 هزار دلار پول نقد است.

برنده سال پیش جیمز مک کی فارغ التحصیل هنر از استرالیای غربی در پرت بود که اکنون در حال گذراندن این دوره در لس آنجلس است. این برنده گفت دریافت این بورسیه مسیر زندگی اش را تغییر داده است.

هیث لجر بازیگر مطرح و جوان استرالیایی پس از مرگ جایزه اسکار را برای بازی در نقش ضداجتماعی ژوکر در فیلم «شوالیه تاریکی» دریافت کرد. وی در سال 2008 پس از بازی در این فیلم و در حالی که 28 سال داشت، به دلیل مصرف چند قرص آرامبخش و تداخل دارویی درگذشت. 

کد خبر 2238612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha