۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۷:۱۲

حجت‌الاسلام حسینی:

فرماندار باید کارآمدی نظام اسلامی را ثابت کند/ نباید فقط به سجده و رکوع افراد نگاه کرد

فرماندار باید کارآمدی نظام اسلامی را ثابت کند/ نباید فقط به سجده و رکوع افراد نگاه کرد

دیر - خبرگزاری مهر: امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه نباید فقط به سجده و رکوع افراد نگاه کرد، گفت: فرماندار باید کارآمدی نظام اسلامی به اثبات برساند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی شنبه‌شب در نشست شورای اداری شهرستان دیر ضمن آرزوی موفقیت برای فرماندار سابق دیر، اظهار داشت: همانطور که بارها متذکر شده ام در عزل و نصب مدیران هیچ دخالتی نمی کنم و امام جمعه ریشش را گرو هیچ کس نمی‌گذارد.

وی در ادامه بر لزوم تلاش همه مسئولان برای ارائه بهترین خدمات به مردم تاکید کرد و افزود: پست ها در اسلام به عنوان امانت الهی برای خدمتگزاری به مردم است وباید پاسدار خوب این امانت ها باشیم.

امام جمعه دیر اضافه کرد: فرماندار جدید دیر سعی کند که اعتماد مردمی را حفظ کند و صداقت و خوش رویی و ارتباط با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه یادآور شد: فقط نباید نگاه به سجده و رکوع افراد کرد بلکه فرماندار باید کارآمدی نظام اسلامی به اثبات برساند.

توسعه بندر تجاری دیر/ پیشرفت 75 درصدی بیمارستان دیر

فرماندار سابق دیر نیز در این آئین با تقدیر از همه مسئولان این شهرستان، گفت: منشا توسعه و پیشرفت بندر دیر خدمات نظام اسلامی است که در این مدت انجام گرفته است.

علی بحرانی افزود: توسعه بندر تجاری دیر، برگزاری سه انتخابات، ارتقا دو روستا به شهر و یک دهستان به بخش و ارتقای دفترخانه گمرک به اداره از این خدمات بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای ورود پروژه بیمارستان نیمه تمام دیر را در دستور کار خود قرار دادم و الحمدالله اکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

در این ائین که با حضور استاندار بوشهر، معاون سیاسی استاندار، مدیر دفتر استاندار، ائمه جمعه شهرستان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، مهرجو مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری بوشهر حکم حمزه اعتماد به عنوان فرماندار جدید شهرستان دیر را قرائت کرد و از تلاش‌های علی بحرانی فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

کد خبر 2252135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha