۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۰۷

انوری تاکید کرد:

طرح آموزش نهج البلاغه در مساجد اردبیل اجرا می شود

طرح آموزش نهج البلاغه در  مساجد اردبیل اجرا می شود

اردبیل – خبرگزاری مهر: مدیر بنیاد نهج البلاغه استان اردبیل با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت مساجد این استان در توسعه و ترویج آموزه های نهج البلاغه در جامعه، از اجرای طرح آموزش نهج البلاغه در مساجد اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم انوری شامگاه چهارشنبه در جلسه کارگروه تخصصی بنیاد نهج البلاغه استان اردبیل اضافه کرد: در این راستا و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، بزودی کلاس های آموزشی بنیاد در سطح مساجد این استان تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به مشارکت تبلیغات اسلامی استان در خصوص توسعه آموزش نهج البلاغه در مساجد استان ادامه داد: اعتقاد داریم برای تاثیرگذاری بیشتر باید نهج البلاغه به بطن جامعه و در بین مردم ورود پیدا کند.

مدیر بنیاد نهج البلاغه استان با اشاره به اجرای طرح های آموزشی مختلف در زمینه نهج البلاغه تاکید کرد که این بنیاد با اجرای طرح های مختلف و توسعه و ترویج آن توانسته است پس از خراسان رضوی و قم، سومین بنیاد فعال کشور شود.

وی همچنین با اشاره به تشکیل پنج کارگروه تخصصی بنیاد نهج البلاغه در استان یادآور شد: کتابخانه دیجیتال بنیاد نهج البلاغه اردبیل نیز با بهره گیری از هفت هزار عنوان کتاب در حوزه معارف علوی و اسلامی آماده ارائه خدمات به نهج البلاغه پژوهان و علاقه مندان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در این جلسه فعالیت بنیاد نهج البلاغه را عاملی مهم در راستای زمینه سازی برای حضور بزرگان و صاحب نظران حوزه اندیشه و معارف علوی در استان اردبیل دانست و تاکید کرد که آموزه های نهج البلاغه باید ترویج و توسعه یابد.

حجت اسلام مهدی ستوده با اشاره به ارتباط تبلیغات اسلامی فعالان حوزه دین و معارف عنوان کرد: هم اکنون هفت هزار روحانی، پنج هزار قاری و مربی قرآن کریم، دو هزار و 200 عضو هیئت امنای مساجد و هزار و 400 هیئت و موسسه فرهنگی و مذهبی با این نهاد همکاری می کنند که می توان از این ظرفیت در جهت توسعه آموزش های نهج البلاغه استفاده کرد.

کد خبر 2255450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha