۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۱۱

حجت‌الاسلام محمودی نیا:

شورای هیات‌های مذهبی بازوان قدرتمند سازمان تبلیغات هستند

شورای هیات‌های مذهبی بازوان قدرتمند سازمان تبلیغات هستند

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهرگفت: شورای هیات‌های مذهبی بازوان قدرتمند سازمان تبلیغات هستند که سیاست‌های راهبردی فرهنگی را اجرا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی‌نیا بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای هیات‌های مذهبی استان بوشهر که در سالن اجتماعات فرمانداری دشتی با حضور اعضا برگزار شد، اظهار داشت: ما به عنوان متولیان امر فرهنگ نباید هیچ گونه ترس و واهمه به خودمان راه دهیم همچنان که نبی مکرم اسلام از کسی نمی‌ترسید.

وی افزود: جنگ نرم قدرت نرم می خواهد و هم اکنون این قدرت نرم در هیاتهای مذهبی است و شما هستید که متولی ساماندهی جمعیت کثیر هئیات هستید که باید مدیریت کنید و لازمه قدرت نرم تعقل و منطق است.

محمودی نیا با اشاره به اینکه باید عقیده را با ابزار روز گسترش داد خاطرنشان کرد: باید وظیفه ورسالت را به شایستگی انجام داد.

معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: شورای هیات‌های مذهبی بازوان قدرتمند سازمان تبلیغات هستند که سیاست‌های راهبردی فرهنگی را اجرا می‌کنند.

هیات‌های مذهبی هدفمندانه و دینمدارانه وارد عرصه فرهنگ شده‌اند

وی با اشاره به شبکه وسیع هیئات مذهبی و قابلیت‌های آن در توسعه و ترویج باورهای دینی و فرهنگ ناب اسلامی خاطرنشان کرد: ضرورت سازماندهی این مجموعه بزرگ و تلاش در راستای رفع آسیب های وارده بر محافل و مجالس از جمله وظائف شوراهای هیئات مذهبی است.

حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا ادامه داد: هئیت‌های مذهبی نباید به عزاداری ساده اکتفا کنند بلکه باید در حوزه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی فعالیت و نمود داشته باشند.

وی بیان داشت: شورای هیات‌های مذهبی خالصانه، مدیرانه، هدفمندانه و دینمدارانه وارد عرصه فرهنگ شده‌اند.

فعالیت 200 هیئت مذهبی و دانش‌اموزی در شهرستان دشتی

سرپرست اداره تبیلغات اسلامی شهرستان دشتی نیز گفت: تاکنون با همکاری هیاتهای مذهبی کارهای خیلی خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته که همچنان تداوم دارد.

حجت‌الاسلام سعید توکلیان افزود:در حال حاضر 180هیات مذهبی و 20هیات دانش آموزی در شهرستان دشتی وجود دارد که بعضی از آنها فعال،نیمه فعال وغیر فعال هستند.

کد خبر 2255916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha