۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۲۳

نوریان:

توسعه کشور مستلزم هوشمندسازی است

توسعه کشور مستلزم هوشمندسازی است

آمل - خبرگزاری مهر: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه همه جانبه کشور مستلزم داشتن انسان هوشمند، سازمان هوشمند و ابزار هوشمند است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نوریان ظهر یکشنبه در هشتمین همایش تجلیل از نخبگان علمی و المپیاد دانش آموزی آمل در دانشگاه شمال این شهرستان با اشاره به اینکه در کشور مشکلات مدیریتی وجود دارد،اذعان داشت:در اغلب تحقیقات های صورت گرفته نشان می دهد کشور ایران مشکلات مدیریتی دارد.

نوریان افزود:این نخبگانی که امروز در این مراسم تجلیل شده اند مدیران آینده کشور هستند و باید به نوعی این ها آموزش داده شوند تا مشکلات مدیریتی در سال های آینده با روی کار آمدن این نخبگان به ضریب نزدیک به صفر برسد.

ایران جزو 10 کشور علمی جهان است

نوریان بیان داشت: ایران از لحاظ علمی جزوء 10 کشور برتر جهان است و شرکت های دانش بنیان و پارک علمی فناوری یکی از مراکزی هستند که می توانند در ارتقا سطح علمی دانش آموزان و دانشجویان کشور به خوبی فعالیت کنند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت:نخبگانی که امروز آموزش می بینند باید به نوعی باشد که آن ها بتوانند آموزش دهنده دیگر نخبگان باشند.

نوریان با بیان اینکه یکی از مشکلات کشور رابطه دولت،صنعت و دانشگاه است،عنوان داشت:با تحقیقات صورت گرفته اثبات شده است که در ایران برای رابطه خوب میان دولت،صنعت و دانشگاه باید یک واسطه وجود داشته باشد تا بتوان به مرور زمان این سه مهم را به طور کامل متصل کرد.

وی افزود: توسعه همه جانبه کشور مستلزم داشتن انسان هوشمند،سازمان هوشمند و ابزار هوشمند است،نوریان خاطرنشان کرد: نخبگان باید حرکت و الگوی پیشرفت کشور را تنظیم و ارایه دهند و نیز تمامی نخبگان باید در زمینه های اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی ورود کنند تا مشکلات با حضور این فرزندان غیور ایران زمین مرتفع شود.

در این همایش از 80 دانش آموز و دانشجو نخبه آملی تجلیل شد.

کد خبر 2257427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha