۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۲۰:۴۰

جمیری:

حق مردم خارگ تاکنون محقق نشده است/ مسئولان نفتی راهی برای رفع مشکل بیکاری جوانان بیابند

حق مردم خارگ تاکنون محقق نشده است/ مسئولان نفتی راهی برای رفع مشکل بیکاری جوانان بیابند

خارگ - خبرگزاری مهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: حق مردم خارگ تاکنون محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری یکشنبه‌شب در جمع نمازگزاران مسجد امیرالمومنین (ع) جزیره خارگ اظهار داشت: آنچه را که شایسته و حق مردم این جزیره است تا کنون محقق نشده اما شما عزیزان شرایط و اوضاع و احوال را رصد می کنید و می دانید که شرایط امروز نسبت به دو سال قبل قطعاً متفاوت است.

وی با بیان اینکه تحریم ها، سختی ها و دشواریهایی را بر جامعه ما تحمیل کرده که بر هیچ کسی پوشیده نیست، خاطر نشان کرد: قطعا این تحریم‌ها هرگز نتوانسته به ارادت شما عزیزان نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خللی وارد کند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان باید ذره ای منفعل نشوند و با برنامه ریزی بهتر مشکلات را حل کنند.

مردم ما از مبارزه با ظلم کوتاه نمی آیند

رئیس مجمع نمایندگان استان ابراز داشت: اگر استکبار جهانی فشارهای گوناگونی را بر ما روا می دارد، می خواهد که مردم ما دست از استکبار ستیزی بردارند اما مطمئناً در دستیابی به این هدف خود ناموفق خواهند بود زیرا مردم ما از مبارزه با ظلم کوتاه نمی آیند.

وی ادامه داد: آنان هرگز کرامت ما را زیر سایه اسلام نخواهند پذیرفت؛ آنها می‌خواهند ظلم روا کنند و خواهان استعمار هستند اما مردم ما زیر بار استعمار نخواهند رفت.

وی اضافه کرد: موضوع، بحث هسته ای نیست بلکه آنان با اصل نگاه ما مشکل دارند و ما تا این راه را برویم آنان این فشارها را بر ماتحمیل خواهند کرد.

جمیری با اشاره به اینکه اگر کار بیشتر و حمایت از نیروهای داخلی جدی‌تر مورد توجه قرار گیرد حتما آنان را شکست خواهیم داد، تأکید کرد: ما باید بتوانیم بدون کوتاهی و کمبود نسبت به دشمن، از درون خود را مقاوم و قوی کنیم.

وی با بیان اینکه ما باید با توجه به مواضع خود و تاکید بر آنها در مقابل دشمن بایستیم، افزود: این مردم شجاعانه در میدان حضور دارند و وظیفه بنده این است که مسائل و مشکلات این مردم را در سطح ملی، استانی و حتی بخش دنبال کرده تا آنها را برطرف سازم.

مکاتبه با وزرا برای رفع مشکلات جزیره خارگ

جمیری در رابطه با مسائل خارگ گفت: راجع به مسایل و مشکلات خارگ با رییس جمهور جلسه داشته ام و در این نشست موضوعات شما را پیگیری و دنبال کرده ام.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برخی مسائل را نیز با معاون اول رییس جمهور و وزیر کشور مورد بحث و برسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین برخی مسائل از جمله ایاب و ذهاب، برق، آب و فاضلاب، آموزش، بهداشت و درمان، اراضی و شهرک 22بهمن را با وزرا در میان گذاشته و مکاتباتی را نیز انجام داده‌ام.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به نشست خود با وزیر نفت شاره کرد و ابراز داشت: در این جلسه عمده مباحث مطرح شده در خصوص اشتغال جوانان بود.

مسئولان نفتی راهی برای رفع مشکل بیکاری جوانان بیابند

جمیری با بیان اینکه در زیرساخت‌ها ما ضعف داریم، گفت: مردم به فکر جوانان و آینده سازان خود هستند، مسئولان نفتی باید فکر کرده و راه حلی برای رفع مشکل بیکاری جوانان پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما باید در عمل ببینند که وضعیت اشتغال و اقتصاد بهبود یافته است، تأکید کرد: بیکاری در خارگ برای ما درد آور است.

وی با عنوان اینکه استاندار بوشهر بومی و جوان است و باید تلاش خود را برای این مردم نشان دهد، اظهار داشت: هم دولت به آنچه گفته باید عمل کند و هم استاندار باید در خدمت به مردم تلاش کند.

نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: بادی فکر کرد و دید مه نیاز امروز مردم ما در چیست که با توجه به این مسولیتی که آنان به ما داده اند بتوانیم به مردم خدمت کرده تا چهره نظام را خوب نشان دهیم.

کد خبر 2257774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha