۱۴ شهریور ۱۳۸۴، ۱۸:۰۰

به صورت تمام رنگي

فعاليت ماهنامه " جشن كتاب " از سر گرفته مي شود

نشريه ماهانه « جشن كتاب » ، پس از وقفه اي يكساله براي انتشار در دوره جديد ، فعاليت خود را از سرگرفت .

به گزارش خبرنگار كتاب مهر ، ماهنامه « جشن كتاب » كه پيش از اين به صورت رايگان براي مشتركان ارسال مي شد ، به دليل بروز مشكلات مالي مدتي متوقف شد كه قرار است با اعضاي جديد تحريريه  و به صورت ارسال رايگان براي مشتركان آغاز به كار كند .
 

حسين شهرابي ،  در گفت و گو با خبرنگار كتاب مهر، درباره زمان انتشار اولين شماره از اين ماهنامه گفت : سعي مي كنيم نشريه هرچه زود تر آغاز به كار كند اما نمي توان زمان دقيقي را براي انتشار اولين شماره آن در دوره جديد اعلام كرد .

وي در عين حال گفت : طبق برنامه اي كه داريم قرار است اولين شماره از اين نشريه در آذر يا دي ماه  امسال براي مشتركان ارسال شود .

شهرابي درباره نحوه اشتراك اين نشريه گفت : اين ماهنامه براي مشتركان سابق و هم كساني كه علاقه مند به اشتراك جديد باشند از طريق پست ارسال خواهد شد .

وي افزود : اين نشريه از اين پس با كاهش صفحات در 16 صفحه و به صورت تمام رنگي منتشر مي شود و اين اولين نشريه ادبي كشور است كه به اين صورت منتشر خواهد شد .

وي كه خود را دبيرجديد تحريريه اين ماهنامه معرفي كرد ، گفت : در اين دوره سعي ما بر اين است كه به خواننده كتاب هايي كه ارزش خواندن را دارند معرفي كنيم و برخلاف چهارده شماره قبلي كه مي گفتيم چه كتابي را نخوانيد ، اين دوره مي گوييم كه چه كتابي را بخوانيد ، به خاطر تغيير كادرتحريريه ، طبعا نوع مطالب ما هم تغيير كرده  و از حجم نقدها و مقالات كاسته شده  و بيشتر به معرفي و بررسي كتاب خواهيم پرداخت ، البته نقد ، گفت و گو و گزارش هم چاپ خواهيم كرد .

کد خبر 226251

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha