۱۹ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۳۱

کشاورز در گفتگو با مهر:

مصدومیتم برطرف شده است/ مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارم

مصدومیتم برطرف شده است/ مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارم

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران اعلام کرد مصدومیتش برطرف شده و مشکلی برای همراهی تیم ملی در اردوی ازبکستان و روسیه ندارد.

محمد کشاورز در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش در اردوهای تیم ملی فوتسال، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: زانوی چپ من دچار آسیب دیدگی شده بود که خوشبختانه این مصدومیت را پشت سر گذاشته‌ام و تمرینات گروهی را آغاز کرده‌ام. من امروز هم سر تمرین می‌روم و از شنبه هفته بعد به صورت صددرصد در خدمت تیم ملی خواهم بود.

وی همچنین افزود: برای همراهی تیم ملی در اردوی ازبکستان و روسیه مشکلی ندارم و اگر در فهرست بازیکنان اعزامی به این مسابقات باشم، می‌توانم تیم ملی را همراهی کنم.

کاپیتان تیم ملی در درباره برنامه‌های کادر فنی تیم ملی فوتسال هم تاکید کرد: تمرکز تیم ملی روی کارهای بدنسازی و تاکتیکی است. اصل کار خسوس کاندلاس (سرمربی تیم ملی) همان برنامه‌های قبلی یعنی حمله به تیم حریف در هنگام دفاع است.

کشاورز در پایان گفت: خسوس اعتقاد دارد تیم ملی ایران باید موقع دفاع، به حریفش حمله کند. او قصد دارد دفاع تیم ملی را بالاتر بیاورد و پرس را از زمین تیم مقابل شروع کند. این کار دشواری است ولی بازیکنان با تمرکز در حال پیاده کردن این تاکتیک هستند.

تیم ملی فوتسال ایران که از روز هفتم فروردین تمریناتش را شروع کرده است، اواخر این ماه به ازبکستان سفر می‌کند و دو بازی تدارکاتی با تیم ملی این کشور برگزار می‌کند. تیم ملی از ازبکستان راهی روسیه می شود و چند بازی تدارکاتی با باشگاه‌های روسی انجام می‌دهد تا برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده شود.

مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا از روز دهم تا بیستم اردیبهشت در کشور ویتنام برگزار خواهد شد.

کد خبر 2266486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha