۲۷ فروردین ۱۳۹۳، ۱۶:۰۵

بیگلری در گفتگو با مهر:

کتابخانه "امیرکبیر" کرمانشاه؛ کتابخانه برتر کشور در حوزه فرهنگی شد

کتابخانه "امیرکبیر" کرمانشاه؛ کتابخانه برتر کشور در حوزه فرهنگی شد

کرمانشاه ـ خبرگزاری مهر: مسئول کتابخانه عمومی امیرکبیر شهر کرمانشاه گفت: کتابخانه "امیرکبیر" کرمانشاه در اسفندماه سال 92 به عنوان کتابخانه برتر کشور در حوزه فرهنگی انتخاب شد.

مسئول کتابخانه عمومی امیرکبیر شهر کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کتابخانه "امیرکبیر" کرمانشاه در اسفندماه سال 92 به عنوان کتابخانه برتر کشور در حوزه فرهنگی انتخاب شده است.

"حمیرا بیگلری" گفت: از مجموع ارزیابی های انجام شده در این زمینه کتابخانه امیرکبیر توانست با کسب 370 امتیاز از مجموع 400 امتیاز این ارزیابی رتبه اول کشور را اخذ کند.

وی در ادامه به فعالیت در حوزه هایی چون وبلاگ، فضاسازی محیطی، برگزاری جلسات نقد کتاب، تابلوی اعلانات فرهنگی و شرکت در مسابقات فرهنگی را از فاکتورهای مورد بررسی عنوان کرد و افزود: به عنوان مثال ما در وبلاگ کتابخانه تمام فعالیت های کتابخانه را برای بازدید عموم مردم قرار داده و همچنین کاربران می توانند از خدماتی چون دریافت کتب الکترونیکی، صوتی  و یا دریافت مشاوره در حوزه کتاب استفاده کنند.

بیگلری در پایان با اشاره به در دسترس بودن تابلو اعلانات فرهنگی جهت نشر آثار علمی و فرهنگی خلق شده توسط اعضا کتابخانه امیرکبیر کرمانشاه، گفت: با محوریت کارشناس امور فرهنگی اداره کل جلسات نقد کتاب هم با هدف ارتقاء سطح کتابخوانی و آموزش اعضاء برگزار می شود.

کد خبر 2272319

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha