۳۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۵۴

ترکزاده در گفتگو با مهر:

نان‌های فله ای در سوپر مارکت های سطح شهر اصفهان غیر بهداشتی است

نان‌های فله ای در سوپر مارکت های سطح شهر اصفهان غیر بهداشتی است

اصفهان – خبرگزاری مهر : مدیر مرکز بهداشت شماره یک اصفهان گفت: به دنبال تخلفات بهداشتی که با فروش نان های فله ای از سوپر مارکت های برخی نقاط شهر اصفهان گزارش شده است ، طرح نظارت بر بهداشتی بودن نان های سوپرمارکتی آغاز شد.

حمید ترکزاده امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عرضه نان در فروشگاه های خارج از مواد غذایی منوط به عرضه و فروش نان‌های دارای مجوز بهداشتی است.

وی افزود: در این راستا واحد بهداشت محیط  مرکز بهداشت شماره یک اصفهان، در راستای ابلاغ معاونت بهداشتی استان، اقدام به تشکیل اکیپهای بازرسی و کنترلی بر مراکز عرضه کننده مواد غذایی از جمله سوپر مارکت و خوار و بار فروشی ها و سایر مراکزی که اقدام به فروش نان های بدون مجوز و بدون مشخصات بهداشتی کردند.

مدیر مرکز بهداشت شماره یک اصفهان تصریح کرد: در مرحله نخست طرح آموزش به متصدیان آغاز شد و از ۶۰۰ فروشگاه بازرسی به عمل آمد که ضمن ارائه تذکرات لازم توصیه شد که صرفا از نان‌های دارای مجوز بهداشتی جهت فروش استفاده کنند.

وی بیان کرد: در غیر این‌ صورت ضمن جمع آوری نان های موجود، پرونده متخلفین به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

ترک زاده گفت: به شهروندان توصیه شد، جهت خرید نان در درجه اول از نانوایی‌های موجود در سطح شهر اقدام کنند و در صورت عدم دسترسی موقت به نانوایی فقط از نان‌های بسته بندی شده دارای مجوزهای بهداشتی و سایر مشخصات لازم از جمله تاریخ تولید و انقضا استفاده کنند.

وی اضافه کرد: لیست نان‌های دارای مشخصات بهداشتی و مجاز به اتحادیه‌های مربوطه اطلاع رسانی شده و این در حالی است که از شهروندان و متصدیان مراکز عرضه مواد غذایی در راستای حذف نان های غیر بهداشتی خواستار همکاری هستیم.

کد خبر 2274327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha