۳۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۰۲

سردار کرمی عنوان کرد:

رسانه ها نقشی کلیدی در ترویج امر به معروف در جامعه دارند

رسانه ها نقشی کلیدی در ترویج امر به معروف در جامعه دارند

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: جانشین دبیر ستاداحیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه گفت: رسانه ها و خبرنگاران نقش بسیار مهم و کلیدی در ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر کرمی ظهر یکشنبه در نشستی صمیمانه با اصحاب رسانه که به منظور ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه ای واجب است که متاسفانه در جامعه کمتر به آن پرداخته می شود.

وی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر باعث زدوده شدن کاستی ها و عیوب جامعه می شود و زمینه ای فراهم می کند تا بسیاری از معضلات اجتماعی مرتفع شود.

سردار کرمی یادآور شد: در این میان رسانه ها به خاطر اینکه در میان مردم حضور دارند می توانند نقشی کلیدی در ترویج این فریضه ایفا کنند و شایسته است تا اهالی رسانه حضوری پررنگ تر در این زمینه داشته باشند.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کرمانشاه در ادامه افزود: در سال جاری نیز یک راهبرد کلی برای ستاد احیای امر به معروف نوشته شده است از جمله اینکه جایگاه ستاد، مشخص و اصل هشتم قانون اسای اجرایی شود.

کرمی همچنین استفاده از ظرفیت های آموزشی و پژوهشی، استفاده از نخبگان، خواص و بزرگان و دیگر پتانسیل ها را در در راستای فرهنگ سازی در زمینه احیای هرچه بیشتر فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را مفید ارزیابی کرد.

وی در پایان گفت: کرمانشاه با تقدیم سه شهید امر به معروف و یک جانباز جزو استان های پیشرو در فریضه امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

در ادامه این نشست؛ نمایندگان رسانه های استان به بیان دیدگاه های خود در زمینه راهکارهای موجود در راستای احیای هرچه بهتر فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پرداختند.

 

کد خبر 2274612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha