۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۴۶

آیت الله رسولی محلاتی:

حساب 100 امام مغفول مانده است

حساب 100 امام مغفول مانده است

قم- خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر ضرورت توجه بیشتر بر حساب 100 امام (ره) تاکید کرد و گفت: باید نیکوکاران و مسئولان به این صدقه جاریه رهبر کبیر انقلاب توجه و رسیدگی بیشتری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی قبل از ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاحیه پروژه مسکونی 552 واحدی زیتون یک در شهر پردیسان قم که با حضور استاندار قم، مهندس علی رضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جمعی دیگر از مدیران استانی برگزار شد با بر شمردن خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن صدقه جاریه امام راحل و کار خیری بوده که امام (ره) بنیان آن را نهاد.

وی با اشاره به برکات و فیوضات ماه رجب ادامه داد: شهادت مظلومانه استاد مطهری ضایعه بزرگی برای انقلاب بود و در این برهه از زمان جای خالی اندیشه‌های این شهید بزرگوار احساس می‌شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) بزرگ‌ترین عبادت را خدمت به محرومین می‌دانستند اظهار داشت: خدمتی ماندگار و عزیز است که همراه با اطاعت و محبت الهی باشد.

وی ضمن برشمردن برکات و خدمات بنیاد مسکن از بی توجهی به حساب 100 امام(ره) انتقاد کرد و گفت: باید نیکوکاران و مسئولان به این صدقه جاریه رهبر کبیر انقلاب توجه و رسیدگی بیشتری کنند.

دولت برای قم برنامه‌های ویژه‌ای دارد

استاندار قم نیز در این مراسم با بیان اینکه توجه به مسکن اقشار محروم یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، گفت: دولت در صدد انجام کارهای بزرگ برای آبادانی و توسعه شهر قم است

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش گفت: متاسفانه بودجه روستایی قم در خور توجه نیست و باعث محرومیت‌ها و کمبودهای عمرانی شده است.

وی با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به مردم باید اصل اساسی برنامه‌های مسئولان باشد گفت: مردم روستاهای قم بسیار خوب و در عین حال محروم هستند و باید تلاش‌ها با هدف کمک به این قشر باشد.

استاندار قم ضرورت تامین بودجه برای روستا‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید بودجه لازم به روستا‌ها اختصاص داده شود تا این قشر از جامعه نیز از شرایط خوبی برای زندگی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به قم دارد، رفع مشکلات زیرساختی و شوارع پردیسان را بسیار مهم و ضروری عنوان کرد.

کد خبر 2282803

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha